Your RSS feed from RSSFWD.com. Update your RSS subscription
RSSFWD

Hotnews.ro Actualitate

HotNews.ro - revista presei, stiri, ziare, TV, radio, documente, download, video

Perchezitii DNA la sediul Casei Judetene de Pensii Suceava
3:54:00 AM
Procurorii DNA efectueaza marti trei perchezitii in municipiul Suceava, dintre care una la sediul unei institutii publice, intr-un dosar care vizeaza suspiciuni de fapte coruptie comise in perioada 2016 - 2017. Ancheta DNA ar viza fapte de trafic de influenta. Agerpres scrie, citand surse judiciare, ca institutia publica vizata ar fi Casa Judeteana de Pensii Suceava.


Leonardo Bonucci, cel mai bun jucator din Serie A in 2016 - Massimiliano Allegri - cel mai bun antrenor
3:45:48 AM
Leonardo Bonucci, fundasul echipei Juventus Torino, a fost desemnat, luni, de Asociatia Fotbalistilor din Italia, cel mai bun jucator din Serie A in 2016, iar tehnicianul campioanei, Massimiliano Allegri, a fost ales cel mai bun antrenor al anului, informeaza site-ul oficial al UEFA.


Liviu Dragnea, intrebat ce spune sutei de mii de oameni care au iesit in strada si au acuzat ca Ordonantele din justitie sunt date pentru el: Ati pus 10 intrebari deja... Nicio gratiere nu ma ajuta pe mine. Eu nu am auzit de la Guvern ca vrea sa dezincrimineaze abuzul in serviciu
3:09:00 AM
Liderul PSD, Liviu Dragnea, a fost intrebat marti dimineata de o jurnalista, la iesirea din sediul instantei supreme, unde era programat primul termen din cel de-al doilea proces al sau (procesul a inceput cu o amanare), "ce spune sutei de mii de oameni care au iesit in strada si au acuzat ca Ordonantele din justitie <sunt date pentru el>": "Ati pus 10 intrebari deja...", a raspuns liderul PSD. Liviu Dragnea a mai sustinut ca "Nicio gratiere nu ma ajuta pe mine. Eu nu am auzit de la Guvern ca vrea sa dezincrimineaze abuzul in serviciu pe de o parte."


Mecaplast se extinde in Romania pentru a produce componente auto dedicate noii generatii Dacia Duster
3:06:00 AM
Compania Mecaplast, specializata in productia de componente auto din plastic, va inaugura o fabrica in Romania, intre Pitesti si Mioveni, in 2017, pentru a produce componente auto pentru noul Duster, a declarat pentru 0-100.ro Xavier Fouineau, Country Manager al Mecaplast Romania si responsabil pentru activitatile din Romania. Investitia se ridica la circa 10 milioane euro, iar pana in 2018 vor fi angajate circa 100 de persoane pentru a produce barele de pavilion pentru viitorul model Duster. Pentru modelul actual barele de pavilion sunt importate de la uzina Mecaplast din Turcia (Gebze).


RSSFWD - From RSS to Inbox
 
Powered By Campaigner®

Leave a Reply