Your RSS feed from RSSFWD.com. Update your RSS subscription
RSSFWD

Hotnews.ro Actualitate

HotNews.ro - revista presei, stiri, ziare, TV, radio, documente, download, video

Klaus Iohannis, despre declaratiile lui Igor Dodon: Nu e inca presedinte, va intelege si domnia sa incet-incet cum se procedeaza intre presedinti
7:40:01 AM
Presedintele Klaus Iohannis a preferat sa nu comenteze, marti, o serie de declaratii critice la adresa Romaniei facute de presedintele ales al Republicii Moldova, pro-rusul Igor Dodon, care a cerut recent ratificarea Tratatului de frontiera dintre Bucuresti si Chisinau.


Sefa Autoritatii Electorale a recunoscut ca a primit un apartament si o masina de la sefa Siveco, insa spune ca au fost un cadou, nu o conditionare - motivare judecatori
7:34:00 AM
Presedintele demisionar al Autoritatii Electorale Permanente, Ana Maria Patru, a recunoscut in fata procurorilor DNA ca a primit un apartament si un autoturism, insa invoca relatia de prietenie cu Irina Socol si spune ca bunurile primite au fost "un cadou, nu o conditionare", se arata in motivarea instantei care a decis definitiv arestarea preventiva a lui Patru, potrivit News.ro.


Iohannis: Gabriela Firea a primit cu stiinta mea o invitatie speciala de la Ministerul Apararii pentru parada de 1 decembrie. Interpretarea sa mi se pare ineleganta
7:33:50 AM
Presedintele Klaus Iohannis a declarat marti intr-o conferinta de presa ca Ministerul Apararii i-a trimis "cu stiinta mea" o invitatie speciala primarului Gabriela Firea pentru parada militara de 1 decembrie. "Faptul ca doamna primar a interpretat asa cum a interpretat mi se pare inelegant", a spus Iohannis, cu referire la declaratiile lui Firea, care a spus ca nu va merge alaturi de oficiali la parada pentru ca nu a fost invitata de Administratia Prezidentiala.


Drama unui copil lasat acasa de parintii plecati in strainatate, povestita de invatatoarea sa
7:16:00 AM
Ce-i scriu colegii de clasa unui copil pe care bunica, singura intretinatoare, hotaraste sa-l trimita la orfelinat pentru ca nu mai are bani sa-l creasca? Cum se comporta la scoala un copil lasat in grija unei bunici de parintii plecati in strainatate? Mihaela Gălii, invatatoare intr-un sat din judetul Calarasi, povesteste pe blogul sau scene dramatice din viata lui Radu, un copil care se rupe de colegii lui si pleaca impreuna cu cei trei frati la camin.


FOTOGALERIE Lectii de sustenabilitate de la marinari, episodul III. Romania intre schimbare, bun-simt si sustenabilitate
7:12:44 AM
Dupa ce am patruns in lumea capitanului Marcus si a sotiei sale, Freya, care traiesc pe velierul Grayhound Lugger si am vazut cum se pot folosi eficient spatiul si apa si cum sa economisim consumul de energie electrica si termica, jurnalistul Brad Florescu incheie serialul Rasarit si Apus cu un apel la intoarcerea la cumpatare si bun simt.
  • Serialul Rasarit si Apus este o poveste despre legatura indisolubila dintre cumpatare si libertate. O poveste cu corabii vechi si oameni la fel de vechi. O poveste despre lectiile de viitor pe care ni le poate da trecutul.


VIDEO 750 de romani au fost intrebati ce ar face daca ar castiga 100.000 euro. Concluzia ingrijoratoare la care au ajuns expertii
7:10:26 AM
V-ati gandit vreodata ce ati face cu 100.000 de euro, daca ati castiga acesti bani?


Therme Bucuresti inaugureaza, la 1 decembrie, prima biblioteca de sare din Romania si cel mai mare spatiu de joaca pentru intreaga familie
7:07:00 AM
La mai putin de un an de la lansare, Therme Bucuresti, cel mai mare centru de relaxare, wellness si distractie si din Europa, devine si mai mare, aducand noutati absolute pentru Europa. Corpul Galaxy, destinat familiilor, se extinde cu o zona noua, cu o suprafata de 4.000 de metri patrati, dezvoltata pentru a imbina distractia cu relaxarea. Familiile vor avea acces in noua zona indiferent de varsta copiilor, iar tariful de acces este inclus in biletul pentru corpul Galaxy. "Vedeta" este o biblioteca de sare, unica in Romania, care face parte din cea mai mare constructie din sare de Himalaya din Europa.


Bogdan Nedelcu, Teamnet Group: Va fi venitul universal o necesitate in era robotilor?
6:52:00 AM
Exista doua tipuri de oameni: cei pe care caut sa ii angajez si cei care isi doresc sa ii angajez. Cei tineri, foarte capabili, isi gasesc un job destul de rapid, dar ce se intampla cu alte cazuri? Mai devreme sau mai tarziu, tot mai multe job-uri vor fi facute de roboti. Persoanele in varsta vor fi primele asistate de robotii humanoizi, apoi vor urma joburile cu activitati de baza.


RSSFWD - From RSS to Inbox
 
Powered By Campaigner®

Leave a Reply