Your RSS feed from RSSFWD.com. Update your RSS subscription
RSSFWD

Hotnews.ro Actualitate

HotNews.ro - revista presei, stiri, ziare, TV, radio, documente, download, video

Agentia Nationala de Transplant acuza o mediatizare excesiva care a generat stoparea activitatii de transplant in Romania
4:25:06 AM
Agentia Nationala de Transplant acuza o "mediatizare excesiva" care a condus la stoparea activitatilor de transplant in Romania si chiar la "cresterea mortalitatii in randul celor care asteapta sa fie transplantati".


Sefa TVR va fi audiata luni in comisia de cultura in legatura cu nedifuzarea interviului cu Dacian Ciolos
4:14:00 AM
Irina Radu, presedintele-director general al Televiziunii Romane, a declarat pentru News.ro ca urmeaza sa fie audiata luni in Parlament in legatura cu nedifuzarea interviului cu premierul Dacian Ciolos. Presedintele comisiei de cultura din Camera Deputatilor, deputatul Gigel Stirbu (PNL), a precizat pentru HotNews.ro ca audierea va avea loc la ora 14.00.


VIDEO Povestea castelului opulent unde si-a petrecut Donald Trump Ziua Recunostintei. A fost afacerea secolului
3:58:45 AM
Donald Trump si-a petrecut Ziua Recunostintei la proprietatea lui somptuoasa din Florida, domeniul Mar-a-lago, care are o bogata si captivanta istorie in spate.


Feminina sau ''sexoasa''?
3:45:00 AM
Imi place preludiul unei relatii, imi place sa plac, sa starnesc, sa nasc ganduri. Uneori sunt prea ocupata ca sa mai fiu atenta la asta, alteori sunt prea obosita ca sa mai conteze pentru mine daca plac sau nu cuiva.


RSSFWD - From RSS to Inbox
 
Powered By Campaigner®

Leave a Reply