Your RSS feed from RSSFWD.com. Update your RSS subscription
RSSFWD

Hotnews.ro Life

HotNews.ro - revista presei, stiri, ziare, TV, radio, documente, download, video

Experienta mea la scoala
8:25:06 AM
Eu fac homeschooling! Da, nu merg la ?coala, am 13 ani si sunt educata acasa. Of, stau toata ziua în casa, nu intru în contact cu niciun copil de vârsta mea si prin casa mea se perinda tot felul de profesori, ora dupa ora… Cât de costisitor pentru parin?ii mei si cât de plictisitor pentru mine! Nu socializez, traiesc într-un glob de cristal si cred ca sunt deja neadaptata social. :)) Cam asa s-a scris despre noi, cei educa?i acasa.


Noaptea Alba a Galeriilor, sarbatorita pe 30 septembrie in 10 orase din Romania
8:24:00 AM
Peste 150 de galerii, spatii alternative, huburi creative si ateliere de creatie se deschid in noaptea de 30 septembrie cu prilejul Noptii Albe a Galeriilor. In cadrul celei de-a zecea editii vor fi prezentate cele mai noi tendinte din arta contemporana romaneasca si internationala in Bucuresti si, pentru prima data, in alte noua orase - Arad, Baia Mare, Brasov, Cluj-Napoca, Iasi, Craiova, Sibiu, Targu Mures si Timisoara.


RSSFWD - From RSS to Inbox
3600 O'Donnell Street, Suite 200, Baltimore, MD 21224. (410) 230-0061
WhatCounts

Leave a Reply