Your RSS feed from RSSFWD.com. Update your RSS subscription
RSSFWD

Hotnews.ro Actualitate

HotNews.ro - revista presei, stiri, ziare, TV, radio, documente, download, video

Mamele nu discuta cu fetele despre problemele ginecologice
8:21:35 AM
93% dintre femei nu au discutat niciodata despre sanatatea ginecologica si anatomia sexuala feminina cu mamele lor, cel putin asa arata un studiu efectuat recent de catre publicatia The Eve Appeal cu ocazia lunii de informare si prevenire a cancerului ginecologic - Gynaecological Cancer Awareness Month, scrie huffingtonpost.co.uk.


Politist de la Combaterea Crimei Organizate: Lui Adrian Naidin i s-a spus, inainte sa sara pe geam, ca nu avem treaba cu dansul / Violoncelistul declara insa ca au spart usa si au intrat peste mine
8:08:35 AM
Violoncelistul Adrian Naidin ar fi fost anuntat de catre ofiterii antidrog ca este o actiune a politiei inainte ca acesta sa sara miercuri de la etajul unu al imobilului in care locuia, a precizat, vineri, unul dintre ofiterii Brigazii de Combatere a Criminalitatii Organizate (BCCO) Bucuresti in cadrul unei conferinte de presa, potrivit Agerpres.


Kovesi: Nu am fost, nu sunt si nu voi fi prietena cu inculpatul Sebastian Ghita
7:57:17 AM
Procurorul sef al DNA, Laura Codruta Kovesi, a precizat vineri ca nu a fost si nu va fi prietena cu "inculpatul Sebastian Ghita", dupa ce acesta a sustinut, intr-un interviu acordat in urma cu doua zile, ca a incercat sa o ajute pe Kovesi in privinta acuzatiilor de plagiat deoarece era "prieten" cu ea.


Lotul tricolorilor pentru dubla cu Armenia si Kazahstan - Nita si Rat, lasati acasa de Christoph Daum
7:56:00 AM
Christoph Daum, selectionerul echipei nationale de fotbal a Romaniei, a anuntat lotul de 25 de jucatori pentru partidele cu Armenia (8 octombrie) si Kazahstan (11 octombrie), meciuri din preliminariile Campionatului Mondial din Rusia. Tehnicianul a renuntat la Florin Nita, avandu-i pe postul de portar pe Tatarusanu, Pantilimon si Lung, si la Razvan Rat, preferandu-l pe Iasmin Latovlevici.


M10 ramane din nou fara presedinte: Florin Stan a demisionat
7:44:00 AM
Florin Stan a anuntat vineri ca demisioneaza din functia de presedinte al partidului M10, fara insa a isi explica gestul. Stan devenise presedinte interimar pe 9 septembrie, dupa demisia Ioanei Constantin.


Laura Codruta Kovesi, despre acuzatiile de plagiat: Am respectat in totalitate normele academice, teza mea e corecta, am aici toate probele
7:36:57 AM
Procurorul sef al DNA, Laura Codruta Kovesi, a afirmat vineri, la Europa FM, ca teza sa de doctorat este "corecta" si le-a lasat moderatorilor, Vlad Petreanu si Cristian Tudor Popescu, un dosar cu "probele" pe care le-a prezentat in 2012 in fata Comisiei Nationale de Etica, atunci cand s-a decis ca nu si-a plagiat lucrarea.


Toate scolile doctorale, autorizate provizoriu pentru anul universitar 2016-2017
7:34:00 AM
Toate scolile doctorale care functionau pana acum au fost autorizate provizoriu, printr-un ordin al ministrului Educatiei semnat joi, pentru a putea inmatricula studenti doctoranzi in anul universitar 2016-2017. Autorizarea provizoriu a fost necesara pentru ca scolile doctorale nu au fost evaluate extern in ultimii 5 ani, asa cum prevede legislatia in vigoare, astfel incat, in lipsa unei interventii a Ministerului Educatiei, ar fi ramas fara acreditare.


Dialog CT Popescu - Kovesi: V-ati gandit vreodata la posibilitatea suprimarii dumneavoastra fizice? / Nu / Eu da!
7:33:43 AM
Dialog surprinzator la finalul interviului acordat de Laura Codruta Kovesi ziaristilor Vlad Petreanu si Cristian Tudor Popescu la Europa FM. Chiar la finalul interviului, CT Popescu a intrebat-o pe Kovesi daca s-a gandit vreodata de cand e sefa DNA la "posibilitatea suprimarii fizice". Kovesi a raspuns transant "Nu", iar CT Popescu a revenit, spunand "Eu da!".


RSSFWD - From RSS to Inbox
3600 O'Donnell Street, Suite 200, Baltimore, MD 21224. (410) 230-0061
WhatCounts

Leave a Reply