Your RSS feed from RSSFWD.com. Update your RSS subscription
RSSFWD

Hotnews.ro Actualitate

HotNews.ro - revista presei, stiri, ziare, TV, radio, documente, download, video

DOCUMENT Ajutoarele de stat de pana la 5 milioane euro pentru firmele mici si mijlocii. Bucurestenii, dezavantajati. Care este investitia minima
11:12:00 AM
Firmele mici si mijlocii vor primi ajutoare de stat de pana la 5 milioane de euro, prin noua schema de ajutoare de minimis in valoare totala de 200 de milioane de euro , pe perioada 2017-2023, conform unui proiect de hotarare de guvern. Proiectul detliaza investitia minima si nivelul diferentiat al cofinantarii in functie de regiune.


SUA se pregatesc sa predea controlul asupra adreselor internetului
11:09:31 AM
Guvernul american se pregateste sa puna capat supervizarii organismului care atribuie adresele internet in intreaga lume, renuntand la un rol mai mult simbolic, dar important in guvernanta netului, scrie AFP.


?VIDEO Dacian Ciolos: Luam in considerare prelungirea perioadei de subscriptie pentru Cumintenia Pamantului
10:45:00 AM
Premierul Dacian Ciolos a adresat multumiri tuturor celor care au contribuit la procesul de subscriptie publica pentru achizitia sculpturii "Cumintenia Pamantului" si a anuntat ca Guvernul ia in calcul prelungirea procesului de subscriptie.


Simona Halep dupa infrangerea de la Wuhan: Nu am stiut exact ce trebuia sa schimb. Era foarte dificil sa fac mai mult
10:45:00 AM
Simona Halep, locul 5 WTA, a ratat calificarea in ultimul act al turneului "Premier" de la Wuhan, fiind invinsa categoric in semifinale de Petra Kvitova (16 WTA), scor 6-1, 6-2. Jucatoarea din Romania a laudat prestatia adversarei sale, mentionand ca nu a stiut ce sa schimbe in jocul ei. "Era dificil sa fac altceva. Am incercat sa fac cateva ajustari. Dar cred ca nu a fost suficient", a spus Halep.


webRelease: Competitie de ciclism pentru nevazatori
10:38:00 AM
Asociatia Tandem, in parteneriat cu Smart Atletic, organizeaza sambata, 1 octombrie 2016, incepand cu ora 11:00, la Calarasi, a doua editie a Campionatului National de Tandemuri pentru persoane cu deficiente de vedere.


RSSFWD - From RSS to Inbox
3600 O'Donnell Street, Suite 200, Baltimore, MD 21224. (410) 230-0061
WhatCounts

Leave a Reply