Your RSS feed from RSSFWD.com. Update your RSS subscription
RSSFWD

Hotnews.ro Economie

HotNews.ro - revista presei, stiri, ziare, TV, radio, documente, download, video

CNAS a castigat definitiv in justitie procesele legate de cardul de sanatate. Ce penalitati risca Teamnet daca nu va functiona sistemul
6:13:00 AM
Casa Nationala de Asigurari de Sanatate (CNAS) a castigat definitiv in justitie procesele pe care le avea cu Hewlett-Packard Romania (HP) si cu European Funds Invest care contestau atribuirea prin licitatie catre Teamnet, firma fondata de catre deputatul Sebastian Ghita, a unor contracte de peste 5 milioane euro pentru mentenanta timp de 3 ani a sistemului IT al cardului national de sanatate (CEAS) si a platformei Informatice din Asigurarile de Sanatate (PIAS). Dupa semnarea contractelor si preluarea sistemelor, Teamnet va trebui sa asigure buna functionare a acestora, in caz contrar riscand penalitati mari - pentru 1 ora de depasire a timpilor de raspuns, Teamnet poate pierde chiar si 100.000 de euro, echivalentul facturii lunare incasate de la CNAS.


Membrii Consiliului de Administratie al BNR reduc rezervele minime la valuta la 10%, mentinand dobanda cheie
6:10:00 AM
Consiliul de administratie al Bancii Nationale a Romaniei a decis vineri, in penultima sa sedinta din acest an sa mentina dobanda-cheie la 1,75% pe an si sa reduca rata rezervei minime obligatorii aplicabile pasivelor in valuta ale la 10% (de la 12%) incepand cu perioada de aplicare 24 octombrie-23 noiembrie 2016. Rata rezervelor minime obligatorii pentru pasivele in lei se mentine la nivelul de 8%. Guvernatorul BNR va sustine la ora 15 un briefing de presa. Stirea se actualizeaza.


Radu Craciun: Nationalismul economic- de la necesitate la naivitate
5:45:00 AM
Nu am decat doua luni de cand am intrat in lumea Facebook si inca descopar acest univers. Aceasta noua calitate imi confirma o tendinta pe care am observat-o de ceva vreme in spatiul public. In contextul amplificarii tendintelor nationaliste si populiste din Europa, si in Romania asistam la o resuscitare a ideilor care promoveaza nationalismul economic, scrie Radu Craciun pe blogul sau. Ideile pe care le-am vazut vehiculate imi dau prilejul sa constat existenta a cel putin 4 tipologii de nationalisti economici fara a avea pretentia unei clasificari exhaustive. Veti constata probabil ca exista persoane care apartin mai multor tipologii simultan.


RSSFWD - From RSS to Inbox
3600 O'Donnell Street, Suite 200, Baltimore, MD 21224. (410) 230-0061
WhatCounts

Leave a Reply