Your RSS feed from RSSFWD.com. Update your RSS subscription
RSSFWD

Hotnews.ro Actualitate

HotNews.ro - revista presei, stiri, ziare, TV, radio, documente, download, video

Bataia nu se uita
1:30:25 AM
Singurii care uita bataia sunt parin?ii. Copiii o duc cu ei toata via?a. Trecusem în clasa a patra. Era vacan?a ?i tot neamul meu se pregatea de sarbatoare: aveam o nunta, iar na?ii erau chiar parin?ii mei. ?inuta îmi fusese aleasa de mama, nu era chiar pe placul meu, dar era pe placul ei ?i asta ma mul?umea pe deplin.


Ora 10:00 Motiunea de cenzura Alege intre Romania si Ponta, un premier compromis este dezbatuta si supusa la vot in plenul Parlamentului
1:20:00 AM
Motiunea de cenzura "Alege intre Romania si Ponta, un premier compromis. Demite-l pe Victor Ponta!" este dezbatuta si supusa la vot, marti, in plenul Parlamentului. Sedinta comuna a celor doua camere ale Parlamentului incepe la ora 10:00. Motiunea a fost depusa in Parlament pe 21 septembrie de catre PNL si a fost citita in plen pe 23 septembrie. Documentul este semnat de 183 de parlamentari, dintre care 122 deputati - 115 de la PNL, 6 neafiliati si unul de la grupul democrat si popular, si 61 de senatori - 58 de liberali si 3 neafiliati, respectiv Mircea Geoana, Dan Ionita si Dan Tataru.


VIDEO Ce alegi: sa fii fericit sau bogat? Iata ce raspund copiii
1:19:17 AM
In videoclipul de mai jos, produs de canalul de youtube A Plus, cativa copii cu varste cuprinse intre 3 si 11 ani sunt intrebati ce inseamna sa ai succes, fiind pusi sa aleaga intre fericire si bogatie.


Clipul zilei: Top 10 momente haioase pe plaja
12:46:09 AM
Cine spunea ca o imagine face cat o mie de cuvinte?! :)


RSSFWD - From RSS to Inbox
3600 O'Donnell Street, Suite 200, Baltimore, MD 21224. (410) 230-0061
WhatCounts

Leave a Reply