Your RSS feed from RSSFWD.com. Update your RSS subscription
RSSFWD

Hotnews.ro Actualitate

HotNews.ro - revista presei, stiri, ziare, TV, radio, documente, download, video

Google marcheaza descoperirea dovezilor ca exista apa sarata pe planeta Marte printr-un logo special
2:38:43 AM
Motorul de cautare Google marcheaza, marti, descoperirea primelor dovezi ale existentei apei sarate pe Marte, printr-un logo special. NASA a anuntat, intr-un studiu publicat luni, ca oamenii de stiinta au descoperit primele dovezi ca apa sarata ar putea curge pe suprafata planetei Marte in lunile de vara.


Doi tineri americani au fost arestati pentru jefuirea unei banci dupa ce au postat pe Facebook fotografii selfie cu teancurile de bani
2:31:00 AM
John Mogan, in varsta de 28 de ani, si Ashley Duboe, in varsta de 24 de ani, din Ohio, Statele Unite ale Americii, au fost acuzati pentru jefuirea unei banci dupa ce anchetatorii au pus in legatura pozele cu bani, postate de Mogan pe Facebook, cu declaratiile martorilor si istoricul penal al acestuia.


Victor Ponta: Am incercat sa-mi fac munca de prim-ministru cat mai bine, iar rezultatele se vad
2:30:00 AM
Premierul Victor Ponta a scris, marti dimineata, inaintea votului la motiunea de cenzura, pe pagina sa de Facebook, ca "Eu am incercat sa-mi fac munca de prim-ministru cat mai bine, iar rezultatele se vad. In 2015, dupa 9 luni suntem pe plus si s-ar putea sa nu avem deloc deficit. Din 2012 mergem in sus cu cresterea economica, iar investitorii vin in Romania pentru ca am redus TVA si avem costuri mici."


Rusia muta strategic n Siria. America inerta, Europa n degringolada. Se coace Pactul Occidentului cu Rusia?
2:24:00 AM
Idei si puncte cheie:
Cresterea prezentei militare si iminenta unei interventii a Rusiei în Siria, stat esuat aflat în al cincilea an de razboi civil, fara nicio solutie din partea puterilor occidentale, schimba nu numai ecuatia strategica a Orientului Mijlociu (din care Rusia aproape ca a lipsit, cel putin în ultimele doua decenii), dar genereaza si un pretext (daca termenul vi se pare prea tare, sa zicem doar „context”) international pentru un posibil „deal with Russia”.
Mutarea Rusiei pe tabla de sah devastata a Orientului Mijlociu a parut sa surprinda cercurile politico-diplomatice apusene...


LIVETEXT Miting organizat de PNL in Parcul Izvor, in timpul votului la motiunea de cenzura. La protest sunt asteptati 15.000 de oameni
2:10:00 AM
PNL organizeaza marti dimineata un miting in Parcul Izvor, in paralel cu sedinta plenului Parlamentului in care este dezbatuta si supusa la vot motiunea de cenzura "Alege intre Romania si Ponta, un premier compromis. Demite-l pe Victor Ponta!". La protestul la care sunt asteptati 15 mii de oameni au anuntat ca vor participa si co-presedintii PNL Alina Gorghiu si Vasile Blaga. Ora anuntata de organizatori pentru inceperea mitingului este 9:30.
----------------
Ora 9.29: 7 autocare din Dambovita si unul din Giurgiu au adus protestatari la Parcul Izvor
Ora 9.28: Cateva sute de manifestanti s-au strans in Parcul Izvor, pe o vreme caineasca. Putin entuziasm, direct proportional cu sansele scazute al motiunii de cenzura
Ora 9.20: In Parcul Izvor sunt circa 40 de persoane, alte 50 la Metroul Izvor. Au pancarte cu PNL si "Interzis Ponta"
Ora 9:15: Autocarele cu protestatari au plecat din mai multe judete ale tarii si sunt in drum spre Bucuresti.
  • Urmareste LIVETEXT relatarea reporterului HotNews.ro de la miting


RSSFWD - From RSS to Inbox
3600 O'Donnell Street, Suite 200, Baltimore, MD 21224. (410) 230-0061
WhatCounts

Leave a Reply