Your RSS feed from RSSFWD.com. Update your RSS subscription
RSSFWD

Hotnews.ro Actualitate

HotNews.ro - revista presei, stiri, ziare, TV, radio, documente, download, video

Gabriel Oprea: Nu imi doresc sa fiu prim ministru al Romaniei. Cred ca sunt bun ca vicepremier pe securitate nationala
3:27:55 PM
Premierul interimar Gabriel Oprea a declarat, duminica seara, la B1 Tv, raspunzand unei intrebari pe aceasta tema, ca nu isi doreste sa fie prim ministru al Romaniei. "Nu imi doresc sa fiu prim ministru al Romaniei. Am ramas la 10 ani fara tata, tata a fost militar. Am facut scoala de ofiteri, am vrut sa ajung militar, am ajuns. Cred ca sunt bun pe acest domeniu - securitate nationala - si imi doresc sa imi fac treaba bine. Cred ca sunt bun ca vicepremier pe securitate nationala, am muncit mult pentru functia asta", a afirmat Gabriel Oprea.


Diferenta de opinie intre premier si interimar pe tema nominalizarii lui Ungureanu la SIE. Oprea il spijina pe presedintele Romaniei, Ponta acuza ca Iohannis ne considera niste iobagi pe mosia lui / Ponta: In maxim doua saptamani voi veni in tara pe picioarele mele
2:48:00 PM
Suntem in coalitie, intotdeauna ne-am tinut de cuvant, spijinim Guvernul Victor Ponta a declarat Gabriel Oprea intr-o emisiune la B1TV, precizand ca pe probleme de securitate nationala il sprijina pe presedintele Romaniei "indiferent cum il cheama".


RSSFWD - From RSS to Inbox
3600 O'Donnell Street, Suite 200, Baltimore, MD 21224. (410) 230-0061
WhatCounts

Leave a Reply