Your RSS feed from RSSFWD.com. Update your RSS subscription
RSSFWD

Hotnews.ro Actualitate

HotNews.ro - revista presei, stiri, ziare, TV, radio, documente, download, video

Gabriel Oprea: In 1993 am demisionat din armata pentru afaceri cu Anghel Iordanescu. Am jucat fotbal - tenis cu Miron Cozma
2:23:38 AM
Liderul UNPR, premierul interimar Gabriel Oprea, a relatat, raspunzand unor intrebari, ca in 1993 a demisionat din armata pentru a derula cu selectionerul echipei nationale de fotbal Anghel Iordanescu proiecte imobiliare si ca a jucat fotbal-tenis cu Miron Cozma, partener intr-o asociatie de profil, informeaza Mediafax.


MAE recomanda romanilor care calatoresc in Grecia sa aiba asupra lor suficienti bani lichizi
2:16:43 AM
Ministerul Afacerilor Externe (MAE) recomanda cetatenilor romani care calatoresc in Grecia sa aiba asupra lor suficienti bani lichizi pentru acoperirea tuturor cheltuielilor in eventualitatea unor intreruperi ale activitatilor bancare in aceasta tara, informeaza un comunicat de presa citat de Agerpres.


Nu vreau sa tin cure de slabire!
1:59:00 AM
Hai s-o luam asa: creierul gandeste, deci datorita lui citesti tu randurile astea. Creierul e in cap, capul e al tau. E asezat pe gat, iar gatul pe corp. Deci creierul, capul, gatul si corpul, toate sunt ale tale. Bun, pana aici e clar. a zicem ca avem urmatoarea situatie: te asezi la masa, ochii vad, inima cere; creierul iti zice: "Mananca"; gura si mana te asculta, mananci. Corpul te asculta si el, ca doar e al tau, ia de bun tot ce-i dai. Ia proportii, ca n-are incotro. Te urci pe cantar, si te-apuca nervii: “Iar am luat un kil in trei zile!”, moment in care te superi foarte tare.


RSSFWD - From RSS to Inbox
3600 O'Donnell Street, Suite 200, Baltimore, MD 21224. (410) 230-0061
WhatCounts

Leave a Reply