Your RSS feed from RSSFWD.com. Update your RSS subscription
RSSFWD

Hotnews.ro Actualitate

HotNews.ro - revista presei, stiri, ziare, TV, radio, documente, download, video

Functionar european de origine romana, inculpat pentru viol in Bruxelles
4:31:11 PM
Un functionar european de origine romana activ intr-o institutie UE din Bruxelles a fost inculpat pentru viol de justitia belgiana, pe baza unei plangeri formulate de o dama de companie romanca, afirma surse citate de site-ul de stiri DHnet.be.


Primatele Bili - Subspecie a cimpanzeilor, masivi, ce mananca lei si leoparzi
4:19:00 PM
Intr-una din cele mai putin explorate medii naturale din lume - Padurea Bili din nordul Republicii Democrate Congo - traieste un grup de chimpanzei de talie mare ce dovedesc un numar de cacacteristici si comportamente foarte stranii, scrie Scienceheathen.com. Cercetatorii noteaza existenta unor primate, "combinatie intre cimpanzei si gorile", de talie mare ce vaneaza lei si leoparzi.


SP a retrogradat ratingul Greciei cu o treapta, la nivelul CCC-
4:10:00 PM
Standard & Poor's a retrogradat luni ratingul Greciei cu o treapta, la nivelul CCC-, afirmand ca premierul elen Alexis Tsipras pune in pericol stabilitatea economica a tarii, prin convocarea referendului referitor la masurile de austeritate propuse de creditorii tarii, relateaza MarketWatch. S&P a mai retrogradat o data ratingul Greciei, pe 10 iunie.


Bancul zilei: Romantism fara limite la malul marii
3:43:50 PM
- Imi amintesc ca, asta vara, eu si nevasta-mea ne-am dus la mare, iar eu i-am scris numele pe plaja..., ii zic unui amic.
- Ce romantic..., zise el, visator. Spune-mi, ce ai scris, mai exact?


Guvernul discuta, marti, majorarea salariilor personalului nedidactic cu 12%
3:36:19 PM
Salariile personalului nedidactic vor fi majorate cu 12% printr-o ordonanta introdusa pe agenda sedintei de marti a Guvernului, a anuntat ministrul Muncii, Rovana Plumb.


RSSFWD - From RSS to Inbox
3600 O'Donnell Street, Suite 200, Baltimore, MD 21224. (410) 230-0061
WhatCounts

Leave a Reply