Your RSS feed from RSSFWD.com. Update your RSS subscription
RSSFWD

Hotnews.ro Economie

HotNews.ro - revista presei, stiri, ziare, TV, radio, documente, download, video

Radu Craciun: Pensia noastra- de la rusinea de a o primi la rusinea de a o pierde
3:14:38 AM
Intr-un comentariu facut la postarea mea „Iluzia care ne duce in prapastie: statul da banii!” in care explicam faptul ca orice promisiuni care antreneaza cheltuieli bugetare suplimentare induc in mod inevitabil o povara fiscala mai mare pentru generatiile prezente si pentru cele care acum sunt inca la inceputul vietii, o cititoare scria: „In anii in care am muncit, mi s-a retinut din salariu pe motiv ca e pentru pensia mea. Acum sunt pensionara, iar dvs ma faceti sa ma simt prost fiindca iau pensie. Ce parere aveti (...) sa cer sa ma intretina copiii, care, la randul lor, platesc pentru pensia lor?”


RSSFWD - From RSS to Inbox
 
Powered By Campaigner®

Leave a Reply