Your RSS feed from RSSFWD.com. Update your RSS subscription
RSSFWD

Hotnews.ro Actualitate

HotNews.ro - revista presei, stiri, ziare, TV, radio, documente, download, video

Ministrul educatiei: Manualele scolare foarte incarcate au repercusiuni asupra sanatatii copiilor si a parintilor, parca sunt in expeditie pe Himalaya
6:24:33 AM
Ministerul Educatiei vrea sa revizuiasca programele scolare, pentru a elimina "toate redundantele", a declarat, joi, ministrul Pavel Nastase, care considera ca "manuale scolare sunt foarte incarcate" si afecteaza sanatatea copiilor, dar si a parintilor, care le cara ghiozdanele cand ii conduc la scoala.


Tudorel Toader despre procedura de evaluare a procurorului general si a sefei DNA: Mi-am exercitat competentele legale. Nu m-am uitat aseara la televizor
6:21:24 AM
Ministrul Justitiei, Tudorel Toader, a raspuns, joi, criticilor potrivit carora trebuia sa delege un procuror pentru verificarea procurorului general si a sefei DNA, sustinand ca a actionat in limitele legii, potrivit News.ro. "Nu m-am uitat aseara la televizor. Va asigur ca sunt proceduri diferite, iar eu mi-am exercitat competentele legale si constitutionale", a spus Tudorel Toader joi, inainte de sedinta  Consiliului Superior al Magistraturii.


Fostul Director al Operei Nationale din Bucuresti, Razvan Ioan Dinca, a fost condamnat la 6 ani de inchisoare
6:13:49 AM
Fostul Director al Operei Nationale din Bucuresti, Razvan Ioan Dinca, a fost condamnat la 6 ani de inchisoare cu executare, dupa ce a fost acuzat de mai multe infractiuni de abuz in serviciu si conflict de interese, scrie adevarul.ro.


Monedele Europei emergente au slabit joi fata de euro. Spre deosebire de restul regiunii, leul s-a intarit (raport)
6:09:22 AM
​Euro a pierdut joi teren fata de moneda americana inaintea anuntului privind inflatia in Germania. Moneda unica se tranzactioneaza la USD 1.0735/EUR si asteptam o volatilitate mai mare a perechii dupa citirea datelor din aceasta dupa-amiaza, scriu economistii Piraeus Bank intr-o nota destinata investitorilor. Monedele Europei emergente au slabit fata de euro in aceasta dimineata. Spre deosebire de restul regiunii, leul s-a intarit ajungand la nivelul 4.5400/EUR. Astazi este o zi fara multe anunturi economice in program care le va permite probabil investitorilor sa regandeasca riscurile si oportunitatile pe care Brexit le aduce portofoliilor lor.Cotatiile medii afisate de BNR joi au fost de 4.54 lei/euro, 4.23 lei/usd si respectiv 4.24 lei/chf.


Perchezitii DNA la Spitalul Obregia: Procurorii au ridicat cateva contracte suspecte
6:06:24 AM
Procurorii Directiei Nationale Anticoruptie fac, joi, perchezitii la Spitalul de Psihiatrie Obregia din Bucuresti, de unde ridica documente, anunta Antena 3. Anchetatorii ar fi cerut cateva contracte considerate suspecte.


Rusia, ingrijorata in fata misterioaselor grupari ale mortii care indeamna pe internet adolescentii sa se sinucida / Balena urbana, legenda urbana sau fenomen in crestere?
6:02:50 AM
De mai multe luni, ingrijorarea s-a transformat in panica in Rusia: misterioase "grupuri ale mortii" incita pe internet adolescentii sa se sinucida, scrie AFP. In timp ce Vladimir Putin insusi s-a declarat ingrijorat de subiect, unii experti vorbesc despre o "legenda urbana" si exagerari ale presei.


Ambasadorul Romaniei in Germania: Ungaria si alti aliati au de multe ori agende separate fata de ale noastre si de ale aliantelor
5:55:00 AM
Ambasadorul Romaniei la Berlin, Emil Hurezeanu, a declarat, joi, la Bucuresti, ca liniile de fractura din apropierea Romaniei s-au inmultit in prezent fata de perioada Razboiului Rece, iar unii dintre aliati, cum este Ungaria, au agende separate de ale Romaniei si ale aliantelor comune.


VIDEO Dr. Andrei Anastasiu, medic primar ortopedie: Uzura completa a articulatiei este un fenomen destul de frecvent pentru ca, in Romania, oamenii se prezinta tarziu la medic.
5:48:00 AM
Dr. Andrei Anastasiu, medic primar ortopedie traumatologie, a discutat in cadrul unui interviu despre principalele leziuni care pot aparea la nivelul genunchiului si despre artroplastia genunchiului: ” In general, artroplastia genunchiului (protezarea) are o durata limitata de viata, cu foarte multi factori implicati. In medie ne gandim la 15 ani, maxim 20 de ani de rezistenta, pentru o persoana activa”.


RSSFWD - From RSS to Inbox
 
Powered By Campaigner®

Leave a Reply