Your RSS feed from RSSFWD.com. Update your RSS subscription
RSSFWD

Hotnews.ro Actualitate

HotNews.ro - revista presei, stiri, ziare, TV, radio, documente, download, video

Anuntul paginii Coruptia Ucide inaintea deciziei cruciale privind soarta DNA: Azi suntem toata ziua cu ochii pe ei!
6:24:58 AM
"Dupa 56 de zile in strada, miercuri urmeaza runda doi. Pana acum am rezistat, acum e timpul sa luptam din nou! Va incurajam sa dati share masiv la event, deoarece s-ar putea sa fie cel mai important protest de la momentul OUG 13!", se arata pe pagina de Facebook Coruptia Ucide, care le cere romanilor sa fie atenti la anuntul pe care ministrul Justitiei, Tudorel Toader, il va face azi la ora 18.00 cu privire la evaluarea procurorilor-sefi Augustin Lazar si Laura Codruta Kovesi.


FoodMancare. Testam Truck Food Festival. Haute Culture, live, pe facebook, ​dupa ora 18 jumatate. Iata atmosfera de Flamanzila a Festivalului.
6:18:00 AM
Reportaj: Dubite, furgonete & delicii, editia de primavara. Cum mi-am potolit foamea la Food Truck Festival Dubite, camioanele cu ospat & potol, festival culinar in miez de primavara. Caravana Food Truck a fost parcata langa Mall. Stationeaza pana pe 2 aprile. Inlauntrul furgonetelor, lux gastronomic, cele mai savuroase propuneri de street food. Burgeri cu porc grasun maruntit in fasii, branza cheddar de pus in fotografii: Say cheese!. Pizza arata ca un planiglob, de parca mananci o lume intreaga deodata, presarata cu busuioc si mozzarela.


LIVE TEXT Theresa May depune miercuri actele oficiale pentru divortul Marii Britanii de UE
6:17:00 AM
Premierul Theresa May va depune miercuri hartiile oficiale de divort de UE, ducand Marea Britanie in necunsocut su declansand ani de negocieri cu rezultat incert ce vor testa rezistenta Uniunii Europene, noteaza Reuters.
---------------------
13.19 UE isi va lua angajamentul sa actioneze unitar pentru a minimaliza consecintele Brexit asupra "cetatenilor, companiilor si statelor membre"


Schimbare in prime-time la Antena 3: Razvan Dumitrescu, inlocuit de Radu Tudor
6:14:59 AM
Moderatorul Razvan Dumitrescu va fi inlocuit de Radu Tudor pe tronsonul orar 20.00-21.00 al Antenei 3, a anuntat marti seara Mihai Gadea la finalul emisiunii sale. Razvan Dumitrescu, care modera pana acum emisiunea "Subiectiv" pe acel tronson orar, a anuntat ca va pleca alaturi de familie la Cluj-Napoca. El va prelua la schimb emisiunea lui Radu Tudor difuzata duminica seara.


Petre Roman, audiat din nou la Parchetul General in Dosarul Revolutiei
6:06:16 AM
Fostul premier Petre Roman a venit, miercuri, la Parchetul instantei supreme pentru a fi audiat in dosarul Revolutiei, in care se fac cercetari pentru infractiuni contra umanitatii, transmite News.ro.


Laura Badea, noul presedinte al Federatiei Romane de Scrima
6:04:00 AM
Fosta campioana olimpica Laura Badea a fost aleasa, miercuri, in functia de presedinte al Federatiei Romane de Scrima. Ea a castigat cu un total de 32 de voturi, in timp ce al doilea candidat la sefia forului, Marius Florea, actualul secretar general, a primit 18 voturi, informeaza News.ro.


Ministerul Energiei se razgandeste si nu-l mai schimba din functia de administrator la Rompetrol Rafinare pe Marius Mitrus, fost ofiter SRI
6:01:00 AM
Ministerul Energiei respinge revocarea lui Marius Mitrus din calitatea de membru al Consiliului de Administratie al Rompetrol Rafinare, se arata intr-o scrisoare a ministrului Toma Petcu, transmisa BVB. Decizia ministerului a fost luata in contextul in care pe ordinea de zi a sedintei AGA din 13 aprilie 2017 se afla revocarea lui Mitrus si inlocuirea lui cu Laurenţiu-Dan Tudor, candidatura sustinuta chiar de Ministerul Energiei, din calitatea sa de actionar. Marius Mitrus, fost ofiter SRI, ocupa functia de administrator la Rompetrol Rafinare din aprilie 2016, la propunerea Ministerului Energiei.


Joel Piaskowski, designer Ford: Moda tabletelor multimedia pe bordul masinilor, inspirata din modul in care oamenii tin telefonul in mana cand conduc
5:57:09 AM
Noul Ford Fiesta, care va fi lansat incepand cu vara acestui an, vine cu o tableta multimedia amplasata mai ergonomic pentru sofer si este neincastrata in bord pentru ca designul plansei de bord sa fie mai aerisit. In plus, pozitionarea este inspirata din modul in care oamenii tin telefoanele in mana atunci cand conduc, a spus Joel Piaskowski, designer Ford, pentru 0-100.ro, la Salonul Auto de la Geneva (9-19 martie).


Steaua va deveni in mod oficial FCSB
5:48:00 AM
Finantatorul echipei FC Steaua a anuntat, in cursul zilei de miercuri, ca incepand cu data de 30 martie 2017, echipa din Liga 1 se va numi FCSB. O solicitare in acest sens este pe ordinea de zi a Comitetului Executiv al FRF.


Ministrul Daea despre ajutoarele pentru crescatorii de porci: Rezolv problema porumbului, aduc carne pe masa romanilor, ii ajut pe fermieri. Si iata cum mi-am facut datoria pentru tara
5:43:29 AM
Ministrul Agriculturii, Petre Daea, sustine ca prin proiectul prin care Guvernul vrea sa acorde crescatorilor de porci ajutoare financiare de 10.000 de euro va reusi sa rezolve problemele Romaniei si sa aduca pe masa romanilor carne din productie locala. "Aduc carne pe masa romanilor si iata cum mi-am facut datoria pentru tara", a spus Daea, potrivit News.ro.


Nicusor Dan, impiedicat sa intre la sedinta Consiliului General al Primariei Bucuresti
5:40:00 AM
Nicusor Dan, presedintele USR, nu este primit la sedinta de Consiliu General care este in desfasurare la sediul Primariei Capitalei. Acesta se afla pe hol, in fata salii de sedinte. In plus, presedintele de sedinta, nu ii permite nici sa ia cuvantul pe motiv ca nu s-a inscris la cuvant inaintea sedintei.


RSSFWD - From RSS to Inbox
 
Powered By Campaigner®

Leave a Reply