Your RSS feed from RSSFWD.com. Update your RSS subscription
RSSFWD

Hotnews.ro Actualitate

HotNews.ro - revista presei, stiri, ziare, TV, radio, documente, download, video

?LIVE TEXTRaed Arafat: 17 dintre morti nu sunt inca identificati / La ISU nu exista niciun document pentru autorizarea evenimentului / Banicioiu: La 12.30 va fi sedinta de Guvern, care va propune trei zile de doliu national
2:20:00 AM
Raed Arafat a anuntat sambata dimineata intr-o conferinta de presa tinuta la Guvern ca din cele 27 de persoane care au murit in tragedia din clubul Colective, 17 sunt inca neidentificate. De asemenea, din cei 146 de raniti internati, cinci nu au fost inca identificati. 
Secretarul de stat a spus ca este posibil sa apara si alte decese pentru ca in cazul unor pacienti exista "un pronostic foarte rezervat" Arafat a spus si ca la ISU Bucuresti nu exista "niciun document pentru autorizarea activitatii care se desfasura in locatia respectiva".
--------------------------
8.31 Doua reprezentante ale Spitalului Universitar au declarat ca dintre persoanele ajunse la spital zece sunt in stare foarte grava, au arsuri severe, intoxicatii cu fum. "Toate necesita ventilare mecanica in parametrii foarte mari, sunt in stare critica", au spus sursele citate.  
08.20 La briefing-ul de la Palatul Victoria a participat si ministrul sanatatii, care a anuntat ca sambata la ora 12.30 va fi o sedinta de Guvern si ca Executivul, care are acest prerogativ, va propune trei zile de doliu national.


Marturia unei femei care a fost in Clubul Colectiv: Mi-a luat foc parul. Am pus mana sa il sting si m-am ars. Aerul era fierbinte, irespirabil, fumul gros si negru, nu vedeam absolut nimic
2:15:10 AM
"Am fost la Colectiv. Am scapat pentru ca am stat chiar langa usa. Chiar si asa sotul si fiul meu au putut iesi abia dupa 5 minute, acum fiind in spital intoxicati cu fum. Cum s-a intamplat? S-a aprins buretele fonoizolant de pe stalpul din stanga scenei, cel de langa usa, de la focul de artificii. Artificiile nu au fost exagerate, pareau relativ inofensive.", povesteste pe facebook o participanta la petrecera din Clubul Colectiv.


RSSFWD - From RSS to Inbox
3600 O'Donnell Street, Suite 200, Baltimore, MD 21224. (410) 230-0061
WhatCounts

Leave a Reply