Your RSS feed from RSSFWD.com. Update your RSS subscription
RSSFWD

Hotnews.ro Actualitate

HotNews.ro - revista presei, stiri, ziare, TV, radio, documente, download, video

CM 2018, preliminarii: Romania vs Danemarca - 35 de lei, cel mai ieftin bilet la meciul de pe Cluj Arena
5:14:00 AM
Federatia Romana de Fotbal a anuntat, marti, preturile biletelor pentru partida tricolorilor cu Danemarca (26 martie, ora 21:45, Cluj Arena), din preliminariile pentru Campionatul Mondial de fotbal din 2018 (din Rusia). Cel mai ieftin tichet este cel de 35 de lei, iar cel mai scump este 100 de lei.


Ministrul Apararii, niciun cuvant despre achizitia corvetelor construite la Galati: Principalele obiective in 2017: avioane multirol, transportoare blindate, radare, rachete antitanc si autoturisme de teren
5:13:00 AM
Achizitia corvetelor multifunctionale ce ar fi trebuit construite in santierul Damen din Galati nu apare in lista de obiective principale de inzestrare, asa cum le-a enumerat Ministrul Apararii, Gabriel Les, in discursul sustinut la bilantul MApN pe anul 2016. "Ca principale obiective de inzestrare, as vrea sa punctez: programul 'Avion multirol', transportorul blindat pentru trupe 8x8, radarele tridimensionale cu distanta mare de descoperire, sisteme de rachete antitanc portabile, autoturisme de teren si platforme de transport multifunctionale", a declarat Les.


Protectionismul nu face industria europeana mai puternica
4:54:02 AM
Economia Europei este amenintata de crizele politice care au loc pe teritoriul sau si dincolo de frontierele sale. Pentru prima data dupa cateva decenii, comertul international liber si bazat pe reguli este pus sub semnul intrebarii in Occident.


La La Land...dragostea mea!
4:38:14 AM
Anul trecut, tot mapamondul ii tinea pumnii lui DiCaprio. Actorul trebuia sa castige Oscarul. S-au aliniat planetele si rolul din The Revenant i-a adus mult ravnita statueta. 2017 parea un an calm, fara peripetii dar saracul Jimmy Kimmel nu stia ce-l asteapta la final. Uite Oscarul! Pardon! Am incurcat plicul. Iata castigatorul. Plecati de pe scena. Am comis-o. Ne-am distrat luni dimineata.


Tariceanu afirma ca decizia Curtii Constitutionale trebuia urmata de demisia sefei DNA: Refuzul de a demisiona este inca o dovada de coruptie de putere
4:37:49 AM
Presedintele Senatului Calin Popescu-Tariceanu afirma intr-o postare pe Facebook, marti dimineata, ca decizia Curtii Constitutionale de luni trebuia urmata de demisia Laurei Codrutei Kovei de la sefia DNA, intrucat "schimbarea trebui sa inceapa cu o curatire a acestor institutii".


Garbine Muguruza: Nici macar nu mi-o mai aduc aminte pe Sharapova, nu sunt interesata de revenirea ei
4:35:00 AM
Maria Sharapova mai are putin timp pana la revenirea pe teren (suspendarea ii expira pe 26 aprilie 2017), insa acest lucru nu este asteptat de colegele din circuitul WTA, cel putin daca ascultam parerea Garbinei Muguruza. Intr-un interviu pentru presa iberica, aceasta o ataca pe rusoaica. "Nici macar nu mi-o mai aduc aminte pe Sharapova, nu sunt interesata de revenirea ei", a punctat ultima castigatoare de la Roland Garros.


Un deputat PNL propune ca orele suplimentare sa fie scutite de impozitul pe venit si de plata contributiilor la sanatate si somaj
4:23:55 AM
Deputatul PNL de Alba Claudiu Racuci a depus o propunere legislativa pentru modificarea Codului Fiscal care prevede ca orele suplimentare lucrate de angajatii cu norma intreaga vor fi scutite de impozitul pe venit, de contributiile sociale de sanatate, de somaj, riscuri de accidente.


RSSFWD - From RSS to Inbox
 
Powered By Campaigner®

Leave a Reply