Your RSS feed from RSSFWD.com. Update your RSS subscription
RSSFWD

Hotnews.ro Actualitate

HotNews.ro - revista presei, stiri, ziare, TV, radio, documente, download, video

Topul asiguratorilor RCA la sfarsitul anului 2016: Euroins avea cea mai mare cota de piata, urmat de Asirom si City Insurance
10:04:51 AM
Piata asigurarilor auto obligatorii (RCA) a crescut si in trimestrul patru al anului 2016, continuand trendul ascendent din ultimii 5 ani, volumul total al primelor brute subscrise (PBS) pe segmentul RCA atingand in anul 2016 un total de 4,03 miliarde lei, a anuntat marti ASF. La finele anului 2016, cea mai mare cota de piata a inregistrat-o Euroins (21%), urmata de Asirom (17,3%), City Insurance (16,1%), Carpatica (10,5%), Allianz-Tiriac (9,5%), Omniasig (9%), Groupama (7%), Generali (5,1%) si Uniqa (4,9%).


Consiliul General al Municipiului Bucuresti si-a aprobat marti noul regulament de organizare si functionare. Consilierii USR acuza ca acesta limiteaza accesul cetatenilor la sedinte
10:02:02 AM
Consiliul General al Municipiului Bucuresti si-a aprobat marti noul regulament de organizare si functionare. Consilierii Uniunii Salvati Romania acuza ca acesta va ingradi accesul la cuvant a cetatenilor  si consilierilor in sedintele CGMB si poate genera abuzuri. Consilierii PSD spun ca este foarte bun si s-au introdus in premiera cateva prevederi legate de siguranta consilierilor generali.


Augustin Lazar despre ancheta privind OUG 13: Nu ar trebui blocata o cercetare penala in curs. Sunt aspecte de natura penala si persoane concrete care ar fi comis faptele
10:02:00 AM
Procurorul general Augustin Lazar a afirmat, marti, in sedinta CSM, ca a gasit exclusiv aspecte de urmarire penala in dosarul in care se cerceteaza OUG 13 si ca nu ar trebui blocata o cercetare penala in curs, potrivit Agerpres. "Eu am vazut dosarul si am vazut ca exclusiv aspecte de urmarire penala au fost cercetate. (...) Sa vedem motivarea deciziei CCR si o sa o respectam fara niciun fel de dubiu, dar eu va pot asigura ca am vazut dosarul si am vazut aspectele de natura concrete care au fost cercetate acolo si persoanele concrete care ar fi comis aceste fapte", a spus Augustin Lazar.


Ministerul de Finante raspunde scrisorii Comisiei Europene: Romania se va incadra in tinta de deficit, va ramane sub 3%
10:01:12 AM
Romania a primit doar o scrisoare formala din partea comisarilor europeni Valdis Dombrovskis si Pierre Moscovici, in contextul publicarii de catre Comisia Europeana a rapoartelor privind situatia economica si sociala din statele membre, insa nu cuprinde referiri la dezechilibre economice, ci o preocupare despre o eventuala depasire a tintei de deficit pentru anul 2017, a anuntat marti Ministerul Finantelor, care asigura ca se va incadra intr-un deficit de 3%, potrivit news.ro.


A inceput caderea lui Dragnea. Va reusi sa pastreze puterea in PSD?
9:56:00 AM
Presedintele PSD, Liviu Dragnea, a pierdut in numai doua luni pozitia de lider maxim in partid si l-a scapat pe Sorin Grindeanu de sub tutela mai repede decat ar fi crezut. Nu e clar ce anume l-a determinat pe Dragnea sa forteze Guvernul cu ordonanta 13. Pe langa procesul in curs trebuie sa mai fi fost ceva, teama de noi anchete, pe care de altfel a exprimat-o. La putin timp dupa alegeri, undeva pe 22 decembrie, Dragnea a spus public ca a primit "multe mesaje, prin tot felul de interpusi, ca o sa fiu bagat in puscarie, ca o sa fiu arestat".


Treichl, CEO Erste Group, intrebat daca va achizitiona in 2017 vreuna din bancile din Romania scoase la vanzare : Active da, banci nu!
9:51:04 AM
Principial vorbind, as spune ca nu suntem interesati in acest moment de achizitia vreunei banci din Romania, indiferent ca ar fi vorba de banci cu capital grecesc fie despre alte banci. Poate doar de active bancare, a spus marti Andreas Treichl, CEO-ul Erste Group, care opereaza cea mai mare banca locala- BCR. Treichl a participat la un briefing de presa cu ocazia anuntarii rezultatelor financiare pe 2016, briefing in cadrul caruia a abordat mai multe scenarii de actualitate- de la tema multinationalelor care fac rau economiei pana la scenariul in care politicienii romani ar urma exemplul altor state si ar impune o taxa pe operatiunile sistemului bancar.


PNL vrea modificarea textului initiativei cetatenesti privind redefinirea familiei in Constitutie pentru a introduce dispozitii din Codul Civil
9:36:33 AM
Deputatii PNL au depus un amendament la textul initiativei legislative cetatenesti de redefinire a familiei in Constitutie, prin care sunt introduse dispozitii din Codul Civil referitoare la casatorie la articolul 48 de Constitutie.


Liviu Dragnea le-a oferit flori colegelor din Parlament: Mi-am permis sa ofer colegelor un buchet de flori, astazi, de 1 Martie
9:33:36 AM
Presedintele Camerei Deputatilor, Liviu Dragnea, le-a oferit, marti, colegelor sale din Parlament cate un buchet de flori "cu ocazia zilei de 1 Martie", relateaza News.ro. "Mi-am permis sa ofer colegelor un buchet de flori, astazi, de 1 Martie (28 februarie - n.red.). La multi ani, sa aiba o primavara frumoasa si le multumesc ca au acceptat sa candideze si sa fie colege cu noi pentru a infrumuseta aceasta sala. Inca o data, La multi ani", a spus Liviu Dragnea.


Bucurestiul va avea un administrator public care va coordona aparatul de specialitate al primarului general, institutiile si serviciile publice de interes local si firmele nou infiintate de municipalitate
9:33:00 AM
Bucurestiul va avea un administrator public, functia fiind infiintala la nivelul Primariei Capitalei, printr-o hotarare aprobata marti de Consiliului General al Municipiului Bucuresti. Postul va fi ocupat prin concurs, iar administratorul public va coordona aparatul de specialitate al primarului general, institutiile si serviciile publice de interes local, precum si societatile comerciale infiintate de Consiliul General al Municipiului Bucuresti.


SUA: Cresterea economica, sub asteptarile analistilor in trimestrul IV
9:31:01 AM
Cresterea economica a Statelor Unite in ultimul trimestru din 2016 a confirmat ritmul lent, sub asteptarile analistilor, care se asteptau la o revizuire in crestere pentru cea de-a doua estimare a departamentului Comertului, publicata marti si citata de AFP.


Gabriela Firea: Toate aceste societati comerciale vor alcatui un Holding Municipal, Bucuresti - Capitala Europeana
9:18:36 AM
Cele 20 de societati comerciale pe actiuni care vor fi infiintate de municipalitate vor alcatui un Holding Municipal, Bucuresti- Capitala Europeana, a declarat primarul general Gabriela Firea la inceputul sedintei de Consiliu General de marti, in care va fi supusa la vot infiintarea celor 19 noi societati comerciale. Reamintim ca CGMB a aprobat deja infiintarea unei societati pentru construirea de locuinte.


RSSFWD - From RSS to Inbox
 
Powered By Campaigner®

Leave a Reply