Your RSS feed from RSSFWD.com. Update your RSS subscription
RSSFWD

Hotnews.ro Life

HotNews.ro - revista presei, stiri, ziare, TV, radio, documente, download, video

Tuncay Ozturk despre divortul de Andreea Marin: Am facut tot posibilul ca aceasta relatie sa mearga, insa amandoi avem doua caractere puternice si a fost greu sa ajungem la un numitor comun.
5:21:00 AM
Tunkay Ozturk (30), cel de-al treilea sot al vedetei de televiziune Andreea Marin (41), a facut prima declaratie publica, dupa ce saptamana trecuta Andreea Marin a anuntat ca divorteaza, printr-un mesaj postat pe pagina sa oficiala de Facebook. "Andreea a fost femeia care a aprins dragostea in inima mea si mi-a umplut sufletul, dar focul a fost atat de puternic incat nu l-am putut tine sub control si ne-a ars", a scris medicul turc tot pe Facebook.


RSSFWD - From RSS to Inbox
 
Powered By Campaigner®

Leave a Reply