Your RSS feed from RSSFWD.com. Update your RSS subscription
RSSFWD

Hotnews.ro Actualitate

HotNews.ro - revista presei, stiri, ziare, TV, radio, documente, download, video

Cod galben de ninsori si vant puternic la munte, valabil pana luni noapte
3:23:00 AM
Administratia Nationala de Meteorologie a emis un cod galben de ninsori si vant puternic la munte, valabil de sambata, ora 14.00, pana luni, ora 23.00.


Bob Dylan a transmis Academiei Suedeze ca va accepta Premiul Nobel
3:16:48 AM
Cantaretul american Bob Dylan, care a castigat in luna octombrie premiul Nobel pentru literatura pe 2016, a comunicat Academiei Suedeze ca va accepta acest trofeu, informeaza Reuters, citata de News.ro.


VIDEO Lille - PSG 0-1/ Cavani, decisiv
2:47:00 AM
PSG s-a impus la limita, scor 1-0, pe terenul celor de la Lille, intr-o partida contand pentru etapa cu numarul XI din Ligue 1. Unicul gol al meciului i-a apartinut lui Edinson Cavani, in minutul 65.


VIDEO Un avion a luat foc pe aeroportul din Chicago, 20 de persoane au fost ranite
2:44:00 AM
Bilantul persoanelor ranite vineri, cand un avion al American Airlines a luat foc pe o pista a aeroportului O'Hare, din Chicago, 20 de persoane fiind ranite, au anuntat pompierii, potrivit BBC News, citat de News.ro.


Numarul virozelor si pneumoniilor a crescut la peste 90.000 saptamana trecuta
2:36:05 AM
Numarul cazurilor de viroze respiratorii si pneumonii a crescut cu peste 6.000 intr-o saptamana, ajungand la aproape 90.500, transmite News.ro.


VIDEO Claudiu Keseru a inscris trei goluri - Ludogorets, victorie cu 5-3 pe terenul lui Dunav Ruse.
2:31:00 AM
Claudiu Keseru a inscris trei goluri in meciul pe care Ludogorets Razdag l-a castigat cu 5-3 pe terenul celor de la Dunav Ruse, in etapa cu numarul XI din campionatul Bulgariei la fotbal.


RSSFWD - From RSS to Inbox
 
Powered By Campaigner®

Leave a Reply