Your RSS feed from RSSFWD.com. Update your RSS subscription
RSSFWD

Hotnews.ro Actualitate

HotNews.ro - revista presei, stiri, ziare, TV, radio, documente, download, video

Sorin Ovidiu Vintu anunta ca a recunoscut in fata procurorilor traficul de influenta la Bogdan Olteanu. / Plus: Imi cer scuze pentru numarul urias de jurnalisti, moderatori si comentatori pe care i-am salarizat cu mult peste valoarea lor profesionala sau umana
11:25:00 AM
Sorin Ovidiu Vintu anunta duminica, intr-o postare pe pagina sa de Facebook, ca a recunoscut in fata procurorilor traficul de influenta la Bogdan Olteanu, in urma unui "denuntul facut de familia Ion si Ionut Eftime impotriva mea si a lui Bogdan Olteanu". Controversatul om de afaceri, care este in prezent incarcerat, mai scrie ca "Imi cer scuze, de asemenea, pentru numarul urias de jurnalisti, moderatori si comentatori pe care i-am salarizat cu mult peste valoarea lor profesionala sau umana, creandu-le o imagine falsa vizavi de propriile persoane, astfel incat razbunarea lor, perfect legitima, a capatat aspectul unei exorcizari in masa".


Seful Directiei de Prevenire si Combatere a Terorismului din cadrul SRI: Indiciile arata cu DAESH pregateste un atac de mari proportii, inedit
11:15:39 AM
Sorin Gabriel Cozma, seful Directiei Generale de Prevenire si Combatere a Terorismului din cadrul Serviciului Roman de Informatii, a afirmat duminica, intr-o prelegere tinuta la Festivalul de Film Istoric de la Rasnov, urmata de o sesiune de Q&A, ca "DAESH (Statul Islamic - n.red.) e cel mai puternic brand creat de terorism" si ca "Indiciile arata cu DAESH pregateste un atac de mari proportii, inedit".


RSSFWD - From RSS to Inbox
3600 O'Donnell Street, Suite 200, Baltimore, MD 21224. (410) 230-0061
WhatCounts

Leave a Reply