Your RSS feed from RSSFWD.com. Update your RSS subscription
RSSFWD

Hotnews.ro Actualitate

HotNews.ro - revista presei, stiri, ziare, TV, radio, documente, download, video

Peste 20.000 de euro au fost donati intr-o saptamana prin SMS pentru Cumintenia Pamantului
3:41:33 AM
Peste 10.000 de oameni au donat cate 2 euro prin SMS pentru "Cumintenia Pamantului", in cadrul subscriptiei nationale pentru achizitionarea operei lui Brancusi, a anuntat ministrul Culturii, Corina Suteu, pe pagina sa de Facebook. Donatia prin SMS pentru "Cumintenia Pamantului" este posibila din 22 iulie.


?Montreal: Simona Halep vs Angelique Kerber, in semifinale, de la ora 20:00
3:39:00 AM
Simona Halep, cap de serie numarul 5, o va infrunta pe germanca Angelique Kerber (2 WTA), favorita numarul 2, in semifinalele turneului WTA de la Montreal. Meciul este programat pe Terenul Central si va incepe la ora 20:00 (ora Romaniei). Partida va fi transmisa in direct la Dolce Sport 2 si Live Score pe HotNews.ro.


#Newspresso: Modificari importante la AdWords, cum scapi de cadouri pe care nu le vrei, 300 de kickstarters pe Amazon
3:38:00 AM
In aceasta saptamana avem vesti atat despre echipa romaneasca care avanseaza in finala Imagine Cup, cat si despre e-commerce-ul din Romania. Nu ratam insa si subiecte despre giganti: Verizon cumpara Yahoo, Amazon lanseaza o sectiune in colaborare cu Kickstarter, iar unul dintre cofondatorii Uber vrea sa revolutioneze piata de imobiliare.


Primul interviu acordat de Fethullah Gulen dupa puciul din Turcia: Am denuntat tentativa de lovitura de stat si am negat cu tarie orice implicare
3:21:40 AM
Clericul turc Fethullah Gulen (75 de ani), omul acuzat de autoritatile de la Ankara de orchestrarea tentativei de lovitura de stat din Turcia, s-a declarat increzator ca autoritatile americane nu vor aproba extradarea sa in Turcia, intr-un interviu acordat Corriere dela Sera, primul dupa puciul din Turcia, relateaza Mediafax, citand agentia de stiri DPA. Gulen, aflat in exil autoimpus in Pennsylvania, Statele Unite, mai spune ca, daca sustinatori de-ai sai au fost implicati in puciul esuat din Turcia, atunci acest lucru ar reprezenta "o tradare a valorilor mele fundamentale".


RSSFWD - From RSS to Inbox
3600 O'Donnell Street, Suite 200, Baltimore, MD 21224. (410) 230-0061
WhatCounts

Leave a Reply