Your RSS feed from RSSFWD.com. Update your RSS subscription
RSSFWD

Hotnews.ro Actualitate

HotNews.ro - revista presei, stiri, ziare, TV, radio, documente, download, video

?VIDEO Top 10: Super-puteri cu care nu am putea trai
5:57:19 AM
Cine nu si-ar dori sa aiba cel putin una dintre capacitatile supranaturale pe care eroii filmelor SF le au, macar o data in viata? Cu totii am avut cel putin un moment in care ne-am dorit sa putem zbura, sa ne teleportam sau sa fim invizibili, dar fiecare dintre acestea are o parte negativa care ne-ar face viata imposibil de trait, scrie sploid.gizmodo.com. In materialul video de mai jos, realizat de canalul de youtube Screen Rant, ne sunt prezentate partile negative ale celor mai cunoscute super-puteri specifice personajelor SF.


Circa 7.000 de politisti si militari au incercuit temporar baza aeriana turca Incirlik, folosita de NATO. Autoritatile sustin ca au reactionat la zvonuri privind un nou puci
5:25:00 AM
Aproximativ 7.000 de militari si politisti au inconjurat si blocat temporar baza aeriana de la Incirlik, folosita de fortele NATO pentru operatiunile impotriva Stat Islamic, pe fondul zvonurilor din presa privind o noua tentativa de lovitura de stat, informeaza cotidianul Hurriyet, citat de TASS si Mediafax.


Toronto: Djokovic vs Nishikori, confruntarea din finala
5:18:00 AM
Finala Turneului ATP Masters 1000 de la Toronto, dotat cu premii totale de 4.089.740 de dolari, se va disputa duminica intre numarul 1 mondial, sarbul Novak Djokovic, si japonezul Kei Nishikori (6 ATP).


Incidente armate in Austin, capitala statului Texas. Cel putin o femeie a fost ucisa
5:09:00 AM
Doua incidente armate separate din Austin, capitala statului american Texas au provocat mai multe victime, a anuntat politia pe Twitter, presa locala scriind ca o persoana a fost ucisa, potrivit Reuters.
UPDATE 12.29 Potrivit ziarului Statesman, autoritatile au anuntat cinci victime ale impuscaturilor: O femeie care a murit la locul incidentului, doua femei si un barbat ce au fost dusi la spital pentru tratarea ranilor de gloante si un barbat care a refuzat asistenta medicala.


RSSFWD - From RSS to Inbox
3600 O'Donnell Street, Suite 200, Baltimore, MD 21224. (410) 230-0061
WhatCounts

Leave a Reply