Your RSS feed from RSSFWD.com. Update your RSS subscription
RSSFWD

Hotnews.ro Economie

HotNews.ro - revista presei, stiri, ziare, TV, radio, documente, download, video

Banca Transilvania anunta un profit de aproape 230 de milioane de lei in primele 3 luni
1:52:34 AM
Profitul net al Bancii Transilvania a urcat in primele 3 luni ale acestui an cu peste 50% fata de perioada similara a anului trecut, ajungand la 228,5 milioane lei, potrivit unui anunt facut joi de institutia de credit.  Veniturile operationale BT au ajuns la 599,1 milioane lei, cu 10,7% mai mari fata de aceeasi perioada a anului 2015, cand erau 541,3 milioane lei.


?REVIEW Xiaomi Mi5 - un vrf de gama la un pret decent sau o chinezarie nca ne?lefuita?
1:34:00 AM


Pe o piata unde telefoanele varf de gama de la Samsung, HTC sau LG sar de 3.000 de lei, Xiaomi - unul dintre producatorii chinezi care a crescut foarte mult in ultimii ani - vine cu un telefon ce rivalizeaza modelele de top, dar costa cu o treime mai putin. Xiaomi Mi5 propune un design premium din metal si sticla curbata si cu specificatii care, cel putin pe hartie, ar trebui sa il puna sus in topul smartphone-urilor premium. Totusi, de la ce e pe hartie si la cum se comporta un telefon in viata reala e drum lung, iar HotNews.ro a testat in detaliu noul model Mi5 de la Xiaomi si a cautat sa vada daca, intr-adevar, se ridica la nivelul marilor jucatori din piata.


RSSFWD - From RSS to Inbox
3600 O'Donnell Street, Suite 200, Baltimore, MD 21224. (410) 230-0061
WhatCounts

Leave a Reply