Your RSS feed from RSSFWD.com. Update your RSS subscription
RSSFWD

Hotnews.ro Actualitate

HotNews.ro - revista presei, stiri, ziare, TV, radio, documente, download, video

Ministrul Culturii: Am convenit cu premierul ca nu imi voi depune demisia inaintea Pastilor
8:32:21 AM
Ministrul Culturii, Vlad Alexandrescu, a anuntat vineri ca a convenit cu prmeierul Dacian Ciolos sa nu isi depuna demisia inaintea sarbatorilor de Pasti, invocand ingrijorarea ca "reactiile furibunde ale celor care vor oprirea reformei ar putea sa prevaleze".


Rusia si China cer americanilor sa nu instaleze un scut anti-racheta in Coreea de Sud
8:21:33 AM
China si Rusia au indemnat vineri Statele Unite sa nu instaleze un nou sistem anti-racheta in Coreea de Sud, dupa ce Washingtonul a anuntat ca este in discutii cu Seulul, ca urmare a testelor nucelare si de racheta realizate de Coreea de Nord, transmite Reuters.


VIDEO ?Directorul clubului Partizan Belgrad, batut crunt de suporteri in parcarea stadionului
7:47:51 AM
Membrii Grobari, una dintre factiunile de suporteri a clubului sarb Partizan Belgrad, l-au agresat, vineri, in parcarea stadionului, pe Milos Vazura, directorul general al echipei, din cauza rezultatelor slabe obtinute in acest sezon, anunta site-ul Sportske, citat de Mediafax.


Scutirea de impozit pe profitul reinvestit 2016: beneficiile si obligatiile antreprenorilor
7:47:00 AM
Firmele din Romania pot beneficia de scutirea de impozitul pe profitul reinvestit, iar din anul 2016 aceasta facilitate s-a extins la mai multe tipuri de invetitii, insa antreprenorii trebuie sa stie ca au si anumite obligatii pentru a beneficia de scutire, explica Mihaela Iacob, tax manager la compania de consultata Accace Romania.


VIDEO Premiere n anestezie ?i terapie intensiva la MedLife
7:39:00 AM
La MedLife se face inca de acum trei ani awake anesthesia pentru anumite tipuri de tumori cerebrale. Este unul dintre motivele de mandrie ale anestezistilor care lucreaza pentru operatorul privat, dupa cum ne-a explicat dr. Rely Manolescu, medic primar ATI, cu prilejul celei de-a doua editii a Conferintei Nationale MedLife, organizata in aprilie la Bucuresti.


RSSFWD - From RSS to Inbox
3600 O'Donnell Street, Suite 200, Baltimore, MD 21224. (410) 230-0061
WhatCounts

Leave a Reply