Your RSS feed from RSSFWD.com. Update your RSS subscription
RSSFWD

Hotnews.ro Actualitate

HotNews.ro - revista presei, stiri, ziare, TV, radio, documente, download, video

Un tanar a sarit in Dambovita si a salvat un copil de 8 ani si pe mama acestuia, dupa ce masina in care se aflau a cazut in rau: De ce am sarit in apa? Pentru ca asa e normal
9:59:00 AM
Un tanar in varsta de 30 de ani din Bucuresti a sarit, sambata, in apa rece a Dambovitei, salvand un copil in varsta de 8 ani si pe mama acestuia, dupa ce masina in care se aflau a cazut in rau. In timp ce alti trecatori filmau incidentul sau vorbeau, tanarul s-a aruncat in apa pentru a scoate la suprafata victimele accidentului, inaintea sosirii echipajelor de salvare. "Nu am facut chestia asta ca sa ies in evidenta. De ce am sarit in apa? Pentru ca asa e normal. Asa ar fi trebuit sa faca cei din jur, multimea. Asta ar fi trebuit sa fie primul impuls" a declarat Alexandru Puiu pentru Digi 24.


Doi fosti presedinti mexicani il compara pe Donald Trump cu Hitler
9:53:19 AM
Fostii presedinti mexicani Felipe Calderon si Vicente Fox l-au comparat pe Donald Trump, favoritul republian pentru candidatura la prezidentialele din SUA, cu liderul nazist, scrie The Guardian.


Peste 40 de tone de carne de pasare suspectata ca ar fi alterata, confiscata de politisti in Bucuresti si Iasi
9:35:28 AM
Politistii de investigare a criminalitatii economice au ridicat, vineri, in vederea confiscarii, aproape 40 de tone de carne de pasare suspectata ca ar fi alterata, in Bucuresti si Iasi, a anuntat duminica Inspectoratul General de Politie, potrivit Agerpres.


Nicusor Dan, despre bugetul Capitalei: Nu poti sa intelegi din buget unde se duc exact cheltuielile
9:17:56 AM
Presedintele Uniunii Salvati Bucurestiul (USB), Nicusor Dan, a aratat, duminica, intr-o conferinta de presa, ca "acelasi buget pentru 2015 se regaseste in bugetul pentru anul 2016" al Capitalei si a atras atentia ca nu se poate intelege din document "unde se duc exact cheltuielile", scrie Agerpres.


RSSFWD - From RSS to Inbox
3600 O'Donnell Street, Suite 200, Baltimore, MD 21224. (410) 230-0061
WhatCounts

Leave a Reply