Your RSS feed from RSSFWD.com. Update your RSS subscription
RSSFWD

Hotnews.ro Actualitate

HotNews.ro - revista presei, stiri, ziare, TV, radio, documente, download, video

Stiinta - subterfugiu si scapare pentru penali?
3:27:25 AM
Am facut un doctorat „pe bune”; acolo am învatat sa iubesc stiinta, si tot acolo am învatat ca, pentru a publica ceva respectabil, trebuie sa muncesti pe brânci. Motivul este simplu: orice cercetator are ambitia de a descoperi ceva nou în lume, de a afla primul ceea ce nu stie nimeni. Acesta dorinta, numita trivial “curiozitate”, este motorul principal al dezvoltarii cunoasterii, care la rândul ei este factorul principal de progres material si spiritual al omenirii... Ceea ce vad însa în România, mai ales în ultimele zile, ma lasa perplex.


Ciolos: Regret decizia luata de Parlament privind modul in care se trateaza plagiatele
3:24:43 AM
Premierul Dacian Ciolos a afirmat miercuri ca regreta decizia pe care a luat-o Parlamentul in privinta modului in care se trateaza plagiatele, transmite Agerpres.


?Proiect: Cei trei parlamentari exclusi din ALDE vor ca parlamentarii penali sa nu poata fi lideri in Parlament
3:07:52 AM
Cei trei parlamentari exclusi din ALDE pentru ca au cerut demisia lui Tariceanu pe motive de integritate au depus un proiect legislativ care ar interzice parlamentarilor penali sa conduca grupuri si comisii parlamentare si sa faca parte din Birourile Permanente al Senatului si Camerei Deputatilor.


Perchezitii DIICOT la cea mai mare companie forestiera din Valcea - surse
2:59:11 AM
Procurorii DIICOT efectueaza miercuri dimineata mai multe perchezitii atat la sediul unei firme forestiere cat si la domiciliile unor angajati ale acesteia din localitatea Pausesti-Otasau, afirma surse judiciare citate de Agerpres.


VIDEO CM 2018, preliminarii: Argentina - Paraguay 0-1/ Aguero a ratat un penalti
2:45:00 AM
Paraguay a dat lovitura pe terenul Argentinei (victorie cu 1-0), in preliminariile pentru Campionatul Mondial de fotbal din 2018 (din Rusia). Gonzalez (18') a marcat unicul gol al disputei. In alta partide ale zilei, Chile a trecut de Peru cu 2-1, iar Brazilia s-a impus cu 2-0 pe terenul celor din Venezuela.


RSSFWD - From RSS to Inbox
3600 O'Donnell Street, Suite 200, Baltimore, MD 21224. (410) 230-0061
WhatCounts

Leave a Reply