Your RSS feed from RSSFWD.com. Update your RSS subscription
RSSFWD

Hotnews.ro Actualitate

HotNews.ro - revista presei, stiri, ziare, TV, radio, documente, download, video

Trupa Scorpions revine in Bucuresti pe 16 iulie
9:18:29 AM
Trupa germana Scorpions va sustine un nou concert în Romania, pe 16 iulie, la Bucuresti. Evenimentul va avea loc la Romexpo ?i face parte din tuneul mondial al trupei „Return to Forever/ 50th Anniversary Tour”. Va fi cel de-al ?aselea concert sus?inut de Scorpions la noi în ?ara.


Autoritatile egiptene au cerut Ciprului extradarea piratului aerului care a deturnat marti un avion cu peste 60 de oameni la bord
9:06:25 AM
Parchetul egiptean a cerut, miercuri, autoritatilor cipriote extradarea barbatului acuzat ca a deturnat pe aeroportul din Larnaca un avion al companiei Egypt Air ce zbura pe ruta Alexandria - Cairo si a tinut ostatice cele peste 60 de persoane aflate la bord - pasageri si membri ai echipajului. Autorul luarii de ostatici de pe aeroportul din Larnaca este Seif al-Din Mohamed Mostafa, cetatean egiptean, scrie AFP.


Legea antifumat ar putea fi modificata. Senatorii vor camere speciale pentru fumatori / Cluburile se plang ca sunt clienti spun ca ies la fumat si pleaca fara sa achite nota
8:58:09 AM
Senatorii din Comisia juridica au facut un prim pas pentru relaxarea actualelor prevederi legislative pentru fumatori, aproband o serie de amendamente prin care propun ca spatiile inchise unde nu se poate fuma sa fie doar cele cu pereti de jur imprejur. In plus, se propune permiterea fumatului in camere special amenajate, scrie Mediafax.


?VIDEO Un interlop din Galati a intrat intr-o frizerie si a cerut sa fie tuns imediat. Ce a urmat dupa ce i-au spus sa stea la coada
8:48:41 AM
Ce se intampla cand un interlop intra intr-o frizerie si nu este servit imediat? Un scandal monstru. S-a intamplat in Galati, unde un frizer a fost batut cu cruzime de un client nemultumit ca omul i-a cerut sa-si astepte randul.



Robotul de chat Tay a revenit pentru putin timp pe Twitter, cu mesaje ciudate si cu spam
8:47:19 AM
?Tay, robotul de chat testat de Microsoft acum cateva zile, a revenit miercuri pentru putin timp pe Twitter, nici aceasta a doua venire nefiind reusita, fiindca au abundat mesajele fara sens. Saptamana trecuta chat-bot-ul Tay a invatat o multime de prostii si a folosit limbaj injurios, dupa ce a interactionat cu tinerii de pe Twitter mai putin de o zi. Robotul a fost gandit ca un test important pentru viitorul inteligentei artificiale, insa experimentul a esuat, nefiind suficient pregatit.


Sebastian Ghita, dupa ce deputatii au respins retinerea si arestarea sa: Eu nu m-am nascut sa fur, nu m-am nascut sa fac contracte cu statul. M-am nascut sa creez
8:39:00 AM
Sebastian Ghita a declarat, miercuri, dupa ce colegii sai deputati au respins prin vot cererile DNA de incuviintare a retinerii si arestarii sale preventive, ca "Nu e doar o chestie de dreptate.  E o chestiune de principii democratice". Sebastian Ghita a afirmat ca "Cred ca menirea oamenilor pe lume este sa creeeze, sa munceasca, sa se dezvolte. Eu nu m-am nascut sa fur, nu m-am nascut sa fac contracte cu statul. M-am nascut sa creez. Cred ca trebuie sa urmarim cu atentie cat de usor acuzam pentru un urlet prelung pe televizoare." Ghita a mai sustinut ca "Nu cred ca pentru placerile sadice ale unor personaje care se bucura de arestari trebuie sa hranim cu denunturi aceasta masinarie crunta".


RSSFWD - From RSS to Inbox
3600 O'Donnell Street, Suite 200, Baltimore, MD 21224. (410) 230-0061
WhatCounts

Leave a Reply