Your RSS feed from RSSFWD.com. Update your RSS subscription
RSSFWD

Hotnews.ro Actualitate

HotNews.ro - revista presei, stiri, ziare, TV, radio, documente, download, video

Tribunalul Bucuresti decide daca Lia Olguta Vasilescu va fi arestata preventiv
2:08:00 AM
Tribunalul Bucuresti judeca, joi, cererea procurorilor Directiei Nationale Anticoruptie de arestare preventiva, pentru 30 de zile, a primarului Craiovei, Lia Olguta Vasilescu, retinuta miercuri de DNA pentru 4 infractiuni de luare de mita, folosirea autoritatii sau influentei in scopul obtinerii de bani, bunuri sau alte foloase necuvenite (3 infractiuni) si spalare de bani. Dosarul in care a fost retinuta Lia Olguta Vasilescu vizeaza determinarea mai multor oameni de afaceri, direct de catre Olguta Vasilescu sau prin intermediari, sa efectueze sponsorizari in campania electorala din anul 2012.


VIDEO De ce sintagma studiile arata ca este de multe ori inselatoare
1:33:45 AM
Materialul video de mai jos ne ofera explicatia pentru care majoritatea studiilor despre care citim in presa, si care propun adesea solutii de tratament cu rezultate uimitoare pentru diferite boli cronice, nu ajung sa se materializeze: un procent foarte mic din descoperirile facute de cercetatori pe parcursul studiilor efectuate in laborator trec de proba finala - tratarea subiectilor umani.


Legea darii in plata, dezbatuta joi in Comisia juridica din Camera Deputatilor
1:31:29 AM
Deputatii din Comisia juridica incep, joi dimineata, dezbaterile asupra legii darii in plata, initiatorul legii, deputatul liberal Daniel Zamfir, avand miercuri seara a patra runda de discutii cu reprezentantii PSD.''Am convenit ca programul Prima Casa sa fie exclus de la aplicarea legii, asupra plafonului de 250.000 de euro noi mentinandu-ne parerea ca este discriminatoriu acest plafon, dar am ales solutia rationala care sa permita aplicarea legii, urmand ca CCR sa decida daca prevederea este sau nu neconstitutionala, si am mai stabilit o formula in care legea sa se aplice si creditelor de nevoi personale cu ipoteca'', a declarat Daniel Zamfir, pentru Mediafax.


E penibil, ba chiar grotesc: Despre dialog, eticheta si etichete
1:29:03 AM
Ignorarea contextelor istorice, politice, sociale si intelectuale, atribuirea de intentii malefice prin sofisme insidioase, punerea la stalpul infamiei a unor respectati intelectuali anti-totalitari, numai pentru ca isi rostesc opiniile, mi se pare ca tine de o inchizitie a gandirii de tip totalitar.


RSSFWD - From RSS to Inbox
3600 O'Donnell Street, Suite 200, Baltimore, MD 21224. (410) 230-0061
WhatCounts

Leave a Reply