Your RSS feed from RSSFWD.com. Update your RSS subscription
RSSFWD

Hotnews.ro Actualitate

HotNews.ro - revista presei, stiri, ziare, TV, radio, documente, download, video

Sorin Grindeanu: Nu am terminat Academia SRI, nu am facut master acolo - era un curs de o luna jumate/ Bunicul a fost detinut politic. Nu as intina memoria lui
3:21:43 PM
Sorin Grindeanul, propunerea de premier a PSD, a declarat miercuri seara, la Antena 3, ca nu este ofiter acoperit, ca nu a terminat Academia SRI ci doar a facut un curs de o luna si jumatate. "In cadrul comisiei a venit din partea Academiei - nu sunt absolvent, nu am terminat Academia, nu am facut master acolo - era un curs de o luna jumate in care am fost multi alti deputati, pe Siguranta si securitate nationala", a declarat Grindeanu. Acesta si-a intarit declaratia facand apel la trecutul anticomunist al familiei: "Bunicul meu, cel care m-a crescut, a fost detinut politic. Daca mergeti la Sighet, e al treilea nume. Nu as fi putut vreodata sa trec peste ce inseamna memoria bunicului meu".


OSCE a fost victima unui atac cibernetic / Un serviciu occidental arata din nou cu degetul spre rusi
2:45:02 PM
Un "important" atac informatic a afectat in aceasta toamna serverele Organizatiei pentru Securitate si Cooperare in Europa (OSCE), punand in pericol "confidentialitatea" retelei sale, a anuntat miercuri organizatia, citata de AFP.


Cum influenteaza dispozitivele interconectate viata utilizatorilor de gadgeturi. Internetul tuturor lucrurilor, in cifre
2:06:00 PM
Masina fara sofer te duce spre casa, in timp ce tu setezi dintr-o aplicatie la ce temperatura sa se gateasca mancarea, cat de cald sa fie in sufragerie cand ajungi si ce emisiune sa-ti inregistreze smart TV-ul. Un scenariu tot mai aproape de realitate chiar si pentru tarile emergente, la care lucreaza de zor companiile din tehnologie, de la giganti IT la startup-uri.


LIVETEXT Liviu Dragnea si Sorin Grindeanu, invitati la Sinteza Zilei, la Antena 3 / Dragnea: Am vrut sa am garantia ca nu merge in guvern pentru a-si construi un pol de putere / Grindeanu: Nu am niciun fel de vulnerabilitate
2:03:00 PM
Premierul propus de PSD, Sorin Grindeanu, a declarat miercuri seara, la Antena 3, ca nu este ofiter acoperit al Serviciului Roman de Informatii si ca nu are "niciun fel de vulnerabilitate". Invitat in aceeasi emisiune, moderata de Mihai Gadea, Liviu Dragnea a oferit detalii legate de o declaratie facuta cu putin timp inainte, cand a spus ca doreste se "separe apele dintre servicii si politica": "Eu nu accept ca in partidul pe care il conduc sa fie oameni in functii de decizie care inainte de a pune in practica o decizie politica sa ia aprobare de la alte institutii [...] Al doilea mare obiectiv al nostru este ca fiecare institutie sa stea in cadrul stabilit de lege [...] Romania e insa stabila si ferita de evenimente datorita serviciilor secrete".
Nota de atmosfera: Grindeanu a repetat pe tot parcursul emisiunii "vom face lucrurile pas cu pas", spunand zambind la un moment dat: "asa cum a zis un clasic in viata" (n.r. sloganul folosit de Iohannis)


RSSFWD - From RSS to Inbox
 
Powered By Campaigner®

Leave a Reply