Your RSS feed from RSSFWD.com. Update your RSS subscription
RSSFWD

Hotnews.ro Actualitate

HotNews.ro - revista presei, stiri, ziare, TV, radio, documente, download, video

Termen prelungit: 1 milion de euro destinati afacerilor IMM cu brutarii, fabrici de bere, de lactate, mori
10:35:00 AM
Statul a prelungit cu o luna termenul de depunere a proiectelor pentru a fi finantate in schema GBER 4.2 din Programul National pentru Dezvoltare Rurala (PNDR), prin care afacerile mici si mijlocii pot primi pana la 1 milion de euro. Banii sunt destinati investitiilor in productia din zona alimentara, cum ar fi brutariile, morile, fabricile de bere sau cele de lactate.


Asociatia Alburnus Maior acuza guvernul Ciolos ca a tradat Rosia Montana, dupa ce executivul nu a mai depus dosarul la UNESCO
10:32:11 AM
Asociatia Alburnus Maior acuza joi guvernul Dacian Ciolos ca "tradeaza Rosia Montana", dupa ce executivul a anuntat joi ca a decis ca dosarul Rosia Montana sa fie depus la UNESCO doar dupa o hotarare comuna luata in Guvern, avand in vedere ca Romania se afla intr-un litigiu de arbitraj international in acest dosar.


Arnold Schwarzenegger, in locul lui Donald Trump la show-ul Apprentice, din 2 ianuarie: As vrea ca audienta mea sa fie ceva mai mare
10:23:00 AM
Actorul american Arnold Schwarzenegger, fost guvernator al statului California, ii va lua locul lui Donald Trump, din 2 ianuarie, la show-ul de televiziune "Apprentice", difuzat de NBC, si spera la un rating mai bun al emisiunii, scrie News.ro.


SURSE O scrisoare pierduta intre Cotroceni si PSD/ De ce a respins Klaus Iohannis desemnarea lui Sevil Shhaideh
10:17:00 AM
Administratia Prezidentiala le-a comunicat celor de la PSD, printr-o adresa scrisa semnata de consilierul prezidential Laurentiu Stefan, ca o respinge pe Sevil Shhaideh, desi Liviu Dragnea a sustinut ca n-a primit nici o informatie de la Cotroceni, potrivit unor surse din Administratia Prezidentiala. Liderul PSD a declarat marti ca nu a primit nimic pe adresa de la partid, nici personal.  „Nu am primit nimic pe adresa la partid, nici personal. Am Whatsapp si Telegram si Gmail. Nu am primit nimic, sa mi se spuna: Domnule, vezi că ai înnebunit, vine aici nu ştiu ce structură teroristă”, a spus Dragnea.


Patent SF al retailerului Amazon: Depozite la 14.000 de metri altitudine din care sa se lanseze roiuri de drone cu comenzile clientilor
10:12:19 AM
Amazon a proiectat un depozit aerian care pluteste la mii de metri altitudine, din care retailerul online poate trimite roiuri de drone catre zonele metropolitane, scrie The Telegraph.


Petre Toba, dat afara din Ministerul de Interne
10:04:00 AM
Presedintele Klaus Iohannis a semnat joi decretul privind incetarea raporturilor de serviciu ale chestorului general de politie Toba Petre cu Ministerul Afacerilor Interne.


Insotitorii ranitilor din clubul Colectiv aflati in tratament in spitale vor primi bani si dupa 1 ianuarie 2017
9:54:00 AM
Insotitorii ranitilor din Clubul Colectiv care urmeaza in continuare tratamente in spitale vor primi bani si dupa 1 ianuarie 2017 pentru acoperirea costurilor suplimentare pentru tratamente, astfel ca acestia urmeaza sa primeasca echivalentul in lei a cate 2.000 euro lunar, in cazul tratamentului in strainatate, 100 de lei/zi in cazul tratamentului in tara in alta localitate decat cea in care domiciliaza sau are resedinta ranitul si cate 30 lei/zi in cazul tratamentului in tara in localitatea in care domiciliaza sau are resedinta ranitul.


RSSFWD - From RSS to Inbox
 
Powered By Campaigner®

Leave a Reply