Your RSS feed from RSSFWD.com. Update your RSS subscription
RSSFWD

Hotnews.ro Economie

HotNews.ro - revista presei, stiri, ziare, TV, radio, documente, download, video

Jurnal de dare in plata. Episodul III: Banca a contestat atat notificarea, cat si taxa de timbru de 100 lei. Vestea buna: Unele banci incep sa accepte darea in plata
6:50:00 AM
Vreti sa aflati ce s-a mai intamplat cu dosarul meu de dare in plata? Eu am ghinion, dar altii nu. Avocatul meu a trimis pana acum peste 80 de notificari de dare in plata si are deja 7 cereri de dare in plata acceptate de catre doua banci: Raiffeisen si BCR. La mine, situatia e usor amuzanta. Banca ne-a contestat notificarea, ne-a raportat la Biroul de Credit si in plus a intrat in proces si cu Judecatoria pentru ca nu a vrut sa plateasca o taxa de timbru de 100 de lei. Banca a pierdut acest proces si are termen sa plateasca taxa de timbru. Dupa ce se solutioneaza problema, o sa fim citati si o sa se dea drumul la dosar.
  • Nota: Acesta este un caz real. Va voi tine la curent cu tot ceea ce mi se intampla in acest proces de dare in plata.


RSSFWD - From RSS to Inbox
3600 O'Donnell Street, Suite 200, Baltimore, MD 21224. (410) 230-0061
WhatCounts

Leave a Reply