Your RSS feed from RSSFWD.com. Update your RSS subscription
RSSFWD

Hotnews.ro Actualitate

HotNews.ro - revista presei, stiri, ziare, TV, radio, documente, download, video

Simona Halep: Daca nu ajung in finala la US Open, imi doresc sa castige Serena Williams. Ma simt bine fizic si chiar am o bucurie ca sunt pe teren
10:18:00 AM
Cap de serie numarul doi la US Open, Simona Halep a vorbit despre participarea la ultimul turneu de Grand Slam al anului. "Daca nu ajung in finala, imi doresc sa castige Serena Williams, dar daca ajung, imi doresc sa castig eu. Ma simt bine fizic", a precizat Halep.


VIDEO Mii de biciclisti au pedalat 19 kilometri pe strazile din Philadelphia in cadrul evenimentului Naked Bike Ride
10:05:00 AM
Mii de biciclisti au pedalat pe strazile din Philadelphia sambata, 29 august, luand parte la evenimentul anual Naked Bike Ride, care are ca tema conservarea combustibilului si promovarea nuditatii.


VIDEO Ungaria: 2.700 de refugiati au traversat sambata frontiera sarbo-ungara
9:42:33 AM
In pofida gardului de sarma ghimpata, refugiatii continua sa intre in numar mare in Ungaria pe la frontiera sarbo-ungara, circa 2.700 patrunzand in tara sambata, potrivit cifrelor comunicate duminica de politia ungara, transmite AFP.


VIDEOMii de oameni au iesit in strada la Dresda pentru a le ura bun venit refugiatilor
9:22:41 AM
Un numar mare de oameni - 1.000 potrivit Politiei, 5.000 potrivit organizatorilor - au iesit in strada sambata la Dresda, in estul Germaniei, pentru a le ura "bun venit" refugiatilor din landul Saxonia, anunta Mediafax. Germania se confrunta cu un val fara precedent de refugiati, iar landul Saxonia a fost in utlima vreme teatrul unor incidente xenofobe.


RSSFWD - From RSS to Inbox
3600 O'Donnell Street, Suite 200, Baltimore, MD 21224. (410) 230-0061
WhatCounts

Leave a Reply