Your RSS feed from RSSFWD.com. Update your RSS subscription
RSSFWD

Hotnews.ro Actualitate

HotNews.ro - revista presei, stiri, ziare, TV, radio, documente, download, video

Andreea Mitu radiaza, dar ?i pastreaza cumpatul: Mi-am sunat bunicul dupa meci. Mi-a spus sa ramn cu picioarele pe pamnt
2:00:00 PM
Ne învârtim febrili în jurul salilor de presa. Uite-o pe Andrea Petkovic, uite-l pe Goffin, vine Djokovic, pazea, ca ne calca Sir Andy, care pa?e?te sfios, urmat de un alai de cameramani, sunetist, producator ?i ce-o mai fi. Sigur filmeaza genul acela de reportaj dinamic, cu imagini din culise ?i cu montaj creativ. Ne înghesuim în florile de camera din spatele nostru ca sa evitam impactul ?i ne îndreptam catre Room number 3, unde Andreea Mitu, înca un pic pe sub radar, în curând-descoperita-de-tot-poporul (inclusiv de acea categorie care "v-am zis eu ca va ajunge mare? V-am zis!"), urmeaza sa-?i faca apari?ia.


Ucraina/ Serghei Lavrov: Republicile autoproclamate nu ar fi semnat acordurile de la Minsk fara influenta Moscovei
1:21:51 PM
Autoproclamatele republici separatiste Donetsk si Lugansk nu ar fi semnat acordurile de pace de la Minsk daca Rusia nu le-ar fi indemnat la un dialog cu Kievul, a declarat ministrul de externe rus Serghei Lavrov, vineri seara, la postul de televiziune Rossia 24, informeaza sambata agentiile de presa Unian si RIA Novosti, citate de Agerpres.


RSSFWD - From RSS to Inbox
3600 O'Donnell Street, Suite 200, Baltimore, MD 21224. (410) 230-0061
WhatCounts

Leave a Reply