Your RSS feed from RSSFWD.com. Update your RSS subscription
RSSFWD

Hotnews.ro Actualitate

HotNews.ro - revista presei, stiri, ziare, TV, radio, documente, download, video

Fortele irakiene de elita au luat cu asalt Fallujah, bastion al jihadistilor din Statul Islamic / 50.000 de civili sunt prinsi in oras si ar putea fi folositi ca scuturi umane
8:27:02 AM
Fortele irakiene de elita au intrat luni dimineata in orasul Fallujah pentru a alunga gruparea Stat Islamic din acest bastion jihadist situat la doar 50 km vest de Bagdad, scrie AFP.


Presedintele Erdogan face apel la mame pentru cresterea populatiei Turciei: Nicio familie musulmana nu poate accepta contraceptia
8:01:07 AM
Nicio familie musulmana nu poate accepta contraceptia si planningul familial, a declarat luni presedintele turc Recep Tayyip Erdogan, care a facut apel la mame pentru a creste numarul de turci, scrie AFP.


Cate accidente rutiere au loc anual in Romania si cate victime morl? O statistica ce ne poate da de gandit...
7:49:00 AM
Cand mi-am busit prima masina (o Dacie veche, cumparata in rate de la un prieten), eram intr-o parcare de supermarket si ma grabeam spre casa. Am dat in spate fara sa ma gandesc ca o soferita parcase perpendicular pe directia mea de mers in timp ce-mi aranjam plasele pe scaunul din dreapta fata. Am dat in spate si i-am indoit usor portiera. Nimic serios, dar a trebuit sa chemam Politia, care a venit, a facut fotografii, schite si tot tacamul prevazut in legea care opera atunci. Habar nu aveam ca eram unul din cifrele de baza ale Statisticii accidentelor. Unul din cinci accidente rutiere care au loc in Romania se petrece in Bucuresti-Ilfov. Aici oamenii par mai grabiti si mai stresati decat in alte zone din tara. La polul opus e Covasna. Isten ovja!, scrie Dan Popa pe blogul sau.


Circa 138.000 de euro s-au strans pana acum din donatii pentru Cumintenia pamantului. Afla cum poti dona si tu
7:46:00 AM
Circa 138.000 de euro s-au strans, pana in prezent, prin subscriptia publica pentru "Cumintenia pamantului", circa 50% din aceasta suma fiind stransa dupa lansarea campaniei nationale de sustinere, pe 19 mai, potrivit unui comunicat emis de Guvernul Romaniei. Donatorii sunt 3.455 de persoane fizice si companii. Achizitia operei Cuminteia Pamantului se poate face doar printr-un efort comun al statului roman si al cetatenilor. Suma de 5 milioane de euro a fost alocata deja de Guvern pentru cumpararea operei si este nevoie ca 6 milioane de euro din donatii individuale de la cetateni si companii,  pana, cel tarziu, pe 30 septembrie 2016.


RSSFWD - From RSS to Inbox
3600 O'Donnell Street, Suite 200, Baltimore, MD 21224. (410) 230-0061
WhatCounts

Leave a Reply