Your RSS feed from RSSFWD.com. Update your RSS subscription
RSSFWD

Hotnews.ro Actualitate

HotNews.ro - revista presei, stiri, ziare, TV, radio, documente, download, video

Sotia lui Samy Amimour, unul dintre cei trei kamikaze de la sala Bataclan din Paris: Imi invidiez atat de mult sotul, mi-ar fi placut atat de mult sa fiu cu el sa sar si eu in aer
7:29:00 AM
Sotia lui Samy Amimour, unul dintre autorii atentatelor din Paris, in 13 noiembrie, si care se afla in prezent in Irak, a scris o serie de mailuri in care se declara "mandra" de actiunile fostului sau sot, scrie luni cotidianul Le Parisien, preluat de AFP.


VIDEO Game of Thrones - cel mai piratat serial pentru al patrulea an la rand
7:20:00 AM
Pentru al patrulea an la rand faimosul serial "Game of Thrones" a obtinut locul intai pentru cel mai piratat show TV din lume.

Studiul anual, efectuat de TorrentFreak, arata ca un procent estimat de 14.4 milioane de persoane au downloadat filmul de pe BitTorrent, conform engadget.com.


Chatham House: Cercul de apropiati ai lui Vladimir Putin, sau cine conduce Rusia
7:01:40 AM
Andrew Monaghan, de la Chatham House, realizeaza pentru BBC o radiografie a cercului de apropiati ai presedintelui Rusiei, Vladimir Putin si cum a evoluat acesta fata de acum 15 ani, cand omul forte al Federatiei a ajuns la putere.


RSSFWD - From RSS to Inbox
3600 O'Donnell Street, Suite 200, Baltimore, MD 21224. (410) 230-0061
WhatCounts

Leave a Reply