Your RSS feed from RSSFWD.com. Update your RSS subscription
RSSFWD

Hotnews.ro Actualitate

HotNews.ro - revista presei, stiri, ziare, TV, radio, documente, download, video

Tehnologie revolutionara: Anul viitor, in Australia, un nevazator va primi un ochi bionic ce transmite direct catre creier imagini de circa 500 de pixeli
4:32:32 AM
In viitor s-ar putea sa nu mai fie nevoie de ochi pentru a vedea. Anul viitor, un nevazator din Australia va fi prima persoana care va primi un “ochi bionic” ce va ocoli cea mai mare parte a sistemului vizual al omului, scrie New Scientist.


Malleriada de a doua zi - din goana prin mall n-a murit inca nimeni
4:26:07 AM
Va suna cunoscut cuvantul asta, "malleriada"?  Da, nu va inselati. Suna a "mineriada" si la propriu, si la figurat, din pacate. E drept, din goana prin mall n-a murit inca nimeni, sau nu sunt eu la zi cu stirile, desi asta chiar e imposibil. Va intrebati, poate, ce dracu am cautat eu la mall taman in perioada asta, cand cadourile evident ca n-au fost destule, n-au placut sau n-au nimerit marimea?


SONDAJ De ce te temi cel mai tare cand cumperi o masina second hand?
4:24:22 AM
Achizitia unei masini la mana a doua presupune unele riscuri, indiferent de unde decizi sa o cumperi. Kilometri pot fi dati inapoi, unele reparatii sau reviziile curente este posibil sa nu fi fost facute in conformitate cu toate standardele de intretinere si reparatie impuse de producatorul masinii, iar in cele din urma exista si riscul ca masina respectiva sa fi fost furata. Am creat acest sondaj pentru a vedea care sunt elementele de care ne temem cel mai mult atunci cand cumparam o masina second hand.


Surse: Guvernul si sindicatele au convenit cresterea salariului minim la 1.250 de lei de la 1 mai
4:18:00 AM
Guvernul Ciolos si sindicatele au convenit marti cresterea salariului minim la 1.250 de lei incepand cu 1 mai, au declarat pentru HotNews.ro surse apropiate negocierilor. In schimbul acceptarii acestei cresteri, Guvernul a obtinut de la sindicate promisiunea ca in 2016 nu vor mai exista cereri de facilitati fiscale.


Remus Truica, la DNA pentru perchezitia informatica dispusa de procurori
4:12:00 AM
Omul de afaceri Remus Truica a venit la sediul DNA, marti dimineata, pentru a asista la o perchezitie informatica dispusa de procurori in dosarul retrocedarilor ilegale, informeaza Mediafax.


Arin Stanescu, presedintele Uniunii practicienilor in insolventa, a incetat din viata
4:08:00 AM
Casa de avocatura Stanescu, Milos, Dumitru si Asociatii a anuntat, pe site-ul propriu, decesul partenerului fondator, Arin Stanescu.


Masinile electrice, pericol mortal pentru OPEC. Cum demonstreaza cartelul ca traieste intr-o lume paralela.
4:04:24 AM
OPEC ramane sfidator iar cartelul petrolului traieste intr-o bula de timp, neparand constient ca politica energiei globale s-a schimbat pentru totdeauna, scrie The Telegraph. Prognoza OPEC privind piata mondiala a petrolului publicata saptamana trecuta este un document remarcabil, o apologie a unui interes ce refuza sa tina cont de evidente, apreciaza jurnalistul Ambrose Evans-Pritchard, expert in domeniul energiei.


Posta Romana vrea sa iasa din zona tehnologiilor depasite: Licitatii IT de peste 21,7 milioane de euro pentru innoirea infrastructurii IT
3:51:00 AM
Posta Romana a anuntat marti ca a lansat, la sfarsitul acestei luni, doua licitatii care vizeaza proiectul integrat de dezvoltare a retelei de comunicatii electronice a companiei. Valoarea estimata cu TVA a celor contracte depaseste 95,7 milioane de lei (peste 21,7 milioane de euro). "Scopul nostru este ca, in 2016, operatorul national de servicii postale sa iasa din zona tehnologiilor depasite, care au creat atat de multe blocaje si care nu i-au permis sa deruleze intr-un mod eficient operatiunile comerciale, sustine Alexandru Petrescu, directorul general al Postei Romane.


RSSFWD - From RSS to Inbox
3600 O'Donnell Street, Suite 200, Baltimore, MD 21224. (410) 230-0061
WhatCounts

Leave a Reply