Your RSS feed from RSSFWD.com. Update your RSS subscription
RSSFWD

Hotnews.ro Actualitate

HotNews.ro - revista presei, stiri, ziare, TV, radio, documente, download, video

Martina Hingis, despre Simona Halep: Dupa ce m-am retras, am avut-o pe Justin Henin. Acum pe stilul acesta este Simona Halep
4:20:00 AM
Nu a reusit sa castige un turneu de Grand Slam in 2015, dar este incurajata de o fosta mare campioana. Simona Halep este laudata de Martina Hingis, sportiva din Elvetia vazand-o pe Simona drept una din jucatoarele care se apropie mult de stilul lui Justine Henin, fost lider mondial.


Atacul de cord silentios prezinta simptome similare cu cele ale unei raceli
4:19:23 AM
Nu toate atacurile de cord se manifesta prin dureri in capul pieptului si transpiratii abundente, unele “lovesc in tacere si pe neasteptate” in lipsa oricarui simptom, sugereaza un nou studiu efectuat de National Institutes of Health (NIH).


DNA cere Camerei sa aprobe arestarea deputatilor Ioan Oltean si Florin Teodorescu
4:15:00 AM
Laura Codruta Kovesi l-a sesizat pe procurorul general pentru a cere presedintelui Camerei Deputatilor sa aprobe arestarea preventiva a doi deputati, intr-un dosar privind Autoritatea pentru restituirea proprietatilor informeaza DNA.


In Germania a fost arestat un barbat care ar fi furnizat patru arme de asalt atacatorilor din Paris
3:50:00 AM
Procurorii din orasul german Stuttgart au confirmat vineri ca au arestat un barbat de 34 de ani sub suspiciunea de trafic de arme, dar au refuzat sa comenteze informatiile din presa potrivit carora acesta ar fi furnizat patru arme atacatorilor din Paris, informeaza Reuters.


VIDEO Vlad Chiriches, la primul gol pentru Napoli - Italienii sunt calificati in 16-imile competitiei
3:36:00 AM
Napoli s-a impus cu 1-0 pe terenul celor de la FC Bruges, unicul gol al disputei fiind marcat de Vlad Chiriches, in minutul 41. Formatia din Serie A este calificata in 16-imile Europa League.


UPDATE Petre Toba, in comandamentul de iarna: Suntem pregatiti / Dacian Ciolos: Le-am spus sa facem o analiza de risc, apar blocaje in aceleasi regiuni
3:30:00 AM
Din punctul de vedere al ministerului de interne am luat toate masurile pentru a nu exista probleme deosebite, a declarat vineri ministrul Petre Toba, in cadrul comandamentului de iarna.


RSSFWD - From RSS to Inbox
3600 O'Donnell Street, Suite 200, Baltimore, MD 21224. (410) 230-0061
WhatCounts

Leave a Reply