Your RSS feed from RSSFWD.com. Update your RSS subscription
RSSFWD

Hotnews.ro Actualitate

HotNews.ro - revista presei, stiri, ziare, TV, radio, documente, download, video

Un cetatean german a decedat dupa ce a cazut de la etajul 15 al hotelului Intercontinental
6:21:37 AM
Un cetatean german in varsta de 46 de ani a decedat, luni, dupa ce a cazut de la etajul 15 al hotelului Intercontinental, anunta Agerpres.


A murit regizorul rus Eldar Riazanov, autorul unor filme precum Ironia sortii, Gara pentru doi sau Fata fara zestre
6:11:11 AM
Regizorul rus Eldar Riazanov, foarte cunoscut in spatiul ex-sovietic pentru comediile populare care au descris viata in URSS, a murit luni la Moscova, la varsta de 88 de ani, scrie AFP.


Kobe Bryant si-a anuntat retragerea din activitate: Acesta e ultimul campionat din cariera mea
5:58:05 AM
Kobe Bryant si-a anuntat retragerea din sportul profesionist, acest lucru urmand sa se intample la finalul acestui sezon din NBA, informeaza AFP. In varsta de 37 de ani, Bryant a facut istorie la Los Angeles Lakers, echipa alaturi de care a castigat cinci titluri de campion. 


Ce a gasit Costin Borc in Ministerul Economiei: Oamenii se parasc intre ei, salariile sunt mici (Digi 24)
5:53:14 AM
Functionarii din Ministerul Economiei au salarii mici, trimit mail-uri in care se parasc iar unii s-au angajat pentru locurile din consiliile de administratie ale societatilor din subordine, a declarat, intr-un interviu acordat Digi24, ministrul Economiei, Costin Borc.


RSSFWD - From RSS to Inbox
3600 O'Donnell Street, Suite 200, Baltimore, MD 21224. (410) 230-0061
WhatCounts

Leave a Reply