Your RSS feed from RSSFWD.com. Update your RSS subscription
RSSFWD

Hotnews.ro Actualitate

HotNews.ro - revista presei, stiri, ziare, TV, radio, documente, download, video

Bogdan Stan a castigat concursul pentru sefia Agentiei de Integritate. La examenul din vara, presedintele interimar al ANI nu trecuse de proba scrisa
3:56:07 AM
Presedintele interimar al Agentiei Nationale de Integritate (ANI), Bogdan Stan, a promovat concursul pentru sefia institutiei, el urmand sa fie validat de Senat in aceasta functie, informeaza Mediafax.


Lucian Bute, inainte de meciul cu Degale:Scopul meu este sa-mi recuperez centura. Mi-am regasit placerea de a boxa
3:44:12 AM
Pugilistul Lucian Bute s-a declarat pregatit pentru meciul cu britancul James DeGale, de sambata, de la Quebec, el afirmand ca principalul sau scop este acela de a-si recupera centura de campion IBF la categoria supermijlocie, informeaza Mediafax.


RSSFWD - From RSS to Inbox
3600 O'Donnell Street, Suite 200, Baltimore, MD 21224. (410) 230-0061
WhatCounts

Leave a Reply