Your RSS feed from RSSFWD.com. Update your RSS subscription
RSSFWD

Hotnews.ro Actualitate

HotNews.ro - revista presei, stiri, ziare, TV, radio, documente, download, video

Hidroelectrica a castigat la Viena procesul cu Andritz Hydro
3:37:04 AM
Andritz Hydro GmbH a pierdut definitiv in fata instantelor din Viena contestatia la cererea Hidroelectrica de executare a garantiilor bancare emise de UniCredit Bank Austria, in suma totala de 8 milioane euro, eliberate pentru lucrarile de retehnologizare a centralelor de pe Oltul Inferior, se arata intr-un comunicat al Hidroelectrica.


Victor Ponta, intrebat despre audierea surorii sale la DNA: Hai, ma, voi sunteti seriosi? Eu vizitez un spital
3:34:56 AM
Premierul Victor Ponta, intrebat de jurnalisti cum comenteaza faptul ca sora lui este audiata la DNA in dosarul in care sotul acesteia e arestat preventiv sub acuzatia de deturnare de fonduri europene si evaziune fiscala, a raspuns "Hai, ma, sunteti seriosi ?", spunand ca el a venit sa viziteze un spital, potrivit agentiei Mediafax.


Afganistan: 186 de persoane au murit in avalanse
3:28:00 AM
Peste 180 de oameni si-au pierdut viata in nordul Afganistanului in urma celor mai grave avalanse din ultimii 30 de ani, informeaza Reuters.


Vin romanii! Sau replica la documentarul facut de englezi
3:23:59 AM
Sunt din ce in ce mai mândra ca sunt românca. Sunt atât de îndepartate zilele cand cu obedien?a in privire ma uitam la vame?ii de pe alte aeroporturi cu teama si speranta, iar ei cu superioritatea indulgenta a gestului binefacator imi permiteau sa trec.


RSSFWD - From RSS to Inbox
3600 O'Donnell Street, Suite 200, Baltimore, MD 21224. (410) 230-0061
WhatCounts

Leave a Reply