Your RSS feed from RSSFWD.com. Update your RSS subscription
RSSFWD

Hotnews.ro Actualitate

HotNews.ro - revista presei, stiri, ziare, TV, radio, documente, download, video

AUDIO ?Mugur Isarescu, despre creditele in franci elvetieni: Acolo e vorba de un contract incheiat intre doua parti in constienta totala. Si cel care a dat creditul si cel care l-a luat, cred eu ca au fost in stare de constienta cand au semnat
10:19:00 AM
"Discutiile au rost si sunt binevenite daca au in vedere acest aspect. Una e chetiunea clauzelor abuzive- si acolo sunt cazuri speciale, in care un client sau un grup de clienti au fost indusi in eroare- dar a vorbi in general de o conversie la alt nivel decat cursul momentului ...acolo e vorba de un contract incheiat intre doua parti in constienta totala. Si cel care a dat creditul si cel care l-a luat, cred eu ca au fost in stare de constienta cand au semnat aceste documente. Numai eu am iesit chiar de la aceasta tribuna si am spus de nu stiu cate ori cat de riscante sunt creditele in valuta!", a spus marti Guvernatorul BNR Mugur Isarescu, intrebat de pozitia sa in legatura cu spinoasa problema a conversiei imprumuturilor din franci in lei la cursul actual sau la cel istoric.


RSSFWD - From RSS to Inbox
3600 O'Donnell Street, Suite 200, Baltimore, MD 21224. (410) 230-0061
WhatCounts

Leave a Reply