Your RSS feed from RSSFWD.com. Update your RSS subscription
RSSFWD

Hotnews.ro Actualitate

HotNews.ro - revista presei, stiri, ziare, TV, radio, documente, download, video

Remus Pricopie: La aceasta rectificare, educatia primeste mai multi bani in cadrul bugetului general consolidat
6:20:29 AM
"Educatia primeste bani in plus la aceasta rectificare in cadrul bugetului general consolidat. Este vorba despre 134,4 miloane de lei, bani alocati, spre exemplu, prin intermediul bugetelor autoritatilor publice locale (sume defalcate din TVA) pentru plata salariilor in invatamantul preuniversitar sau pentru plata titlurilor executorii", transmite Ministerul Educatiei, intr-un comunicat de presa. Si Guvernul a comunicat ca Educatia incaseaza mai mult prin bugetul consolidat, dar ca bugetul de stat al Ministerului Educatiei este redus cu 34 milioane lei, la a doua rectificare bugetara programata pentru aceasta saptamana.


Ghiozdanul cu parinti
6:05:25 AM
Primul lucru pe care l-am simtit cand mi-am luat copilul in brate a fost ca nu-mi apartine. M-a invadat fara nicio ezitare un adevar exterior constiintei mele: copilul asta vine de altundeva catre mine si poarta in el o stiinta stelara care imi este straina, secreta. L-am intors pe toate partile ca sa-l spal, sa-l hranesc sau sa-l imbrac cu sfiala pe care o ai de obicei fata de lucrurile mai mari sau de dincolo de tine. Pana au aparut primele cuvinte, tacerea lui mi se parea plina de intelesuri, zambetele - un fel dar aruncat din cand in cand cu bunavointa celui superior, parca induiosat de starea mea de muritor izolat aici in lume, intre limitele ratiunii mele.


RSSFWD - From RSS to Inbox
3600 O'Donnell Street, Suite 200, Baltimore, MD 21224. (410) 230-0061
WhatCounts

Leave a Reply