Your RSS feed from RSSFWD.com. Update your RSS subscription
RSSFWD

Hotnews.ro Actualitate

HotNews.ro - revista presei, stiri, ziare, TV, radio, documente, download, video

Actionarii OMV Petrom primesc dividende de peste 1,7 miliarde de lei
3:30:33 AM
Actionarii OMV Petrom au aprobat in sedinta AGA din 29 aprilie distribuirea de dividende cu o valoare bruta de 0,0308 lei pe actiune, cu 10% mai mare decat in 2013. Valoarea totala a dividendelor ce vor fi distribuite incepand cu 5 iunie 2014 se ridica la 1.745 milioane lei. Adunarea Generala a Actionarilor a aprobat si bugetul de venituri si cheltuieli pentru 2014. Astfel, investitiile estimate de companie se ridica la 6,6 miliarde lei, cu 3% peste nivelul investitiilor bugetate pentru anul 2013.


Actiunile Twitter au scazut cu peste 10% dupa anuntarea rezultatelor financiare si mai ales a numarului de utilizatori
3:27:33 AM
?Twitter a depasit pentru prima oara pragul de 250 milioane de utilizatori, insa ritmul de crestere este mult mai lent si partea ingrijoratoare este ca userii intra ceva mai rar pe reteaua de microblogging. Actiunile au scazut cu 11% dupa anuntarea rezultatelor, investitorii fiind dezamagiti de faptul ca reteaua pare sa fie aproape de a-si fi epuizat potentialul de crestere.


Titus Corlatean a discutat cu John Kerry despre necesitatea desemnarii unui ambasador al SUA la Bucuresti
3:20:57 AM
Ministrul roman al afacerilor externe, Titus Corlatean a avut marti o discutie cu secretarul de stat al SUA, John Kerry, in marja Conferintei "Toward a Europe whole and free", organizata de Consiliul Atlantic al SUA (ACUS). Potrivit unui comunicat al MAE, ministrul roman a ridicat subiectul necesitatii accelerarii procedurilor interne americane pentru desemnarea unui nou ambasador al SUA la Bucuresti.


Pep Guardiola, dupa umilinta cu Real Madrid: Imi cer scuze pentru aceasta dezamagire
3:18:00 AM
Bayern Munchen a trait o seara de cosmar impotriva Realului, campioana Germaniei fiind demolata cu 4-0 chiar pe Allianz Arena. "Am gresit mult, imi asum responsabilitatea. Sunt dezamagit si imi cer scuze", a precizat Josep Guardiola, antrenorul nemtilor.


RSSFWD - From RSS to Inbox
3600 O'Donnell Street, Suite 200, Baltimore, MD 21224. (410) 230-0061
WhatCounts

Leave a Reply