Your RSS feed from RSSFWD.com. Update your RSS subscription
RSSFWD

Hotnews.ro Actualitate

HotNews.ro - revista presei, stiri, ziare, TV, radio, documente, download, video

Viziuni, optiuni, mosteniri: Argument pentru Cartea presedintilor
9:57:25 AM
La peste doua decenii de democratie româneasca (imperfecta, ezitanta, cu un debut extrem de frustrant pentru prietenii societatii deschise), cred ca este deopotriva utila si legitima o comparatie între cei trei presedinti din perioada 1990?2012. Îi cunosc relativ bine si mi se pare ca pot propune aici un început de discutie onesta, lipsita de partizanat, de idiosincrazii si de emotii. Nu-mi ascund afinitatile, dar încerc sa le explic rational, cu argumente factuale.


Iulian Comanescu: Patru lucruri pe care nu le inteleg in cazul Sorin Alexandrescu
9:48:48 AM
Cum putea Sorin Alexandrescu sa isi inchipuie ca forteaza mana RCS-RDS printr-un actionar minoritar, fie el si administrator al firmei? Daca ceea ce a dat presa pe surse e adevarat, e vorba de Ioan Bendei, pe care eu l-am gasit ca detinand 3,14% din companie, iar miza presupusului santaj era suma de 35 de milioane de euro, intr-un contract pe mai multi ani. N-ar fi avut nimic de spus Zoltan Teszari sau Alexandru Oprea?, se intreaba Iulian Comanescu, pe blogul lui.


RSSFWD - From RSS to Inbox
3600 O'Donnell Street, Suite 200, Baltimore, MD 21224. (410) 230-0061
WhatCounts

Leave a Reply