Your RSS feed from RSSFWD.com. Update your RSS subscription
RSSFWD

Hotnews.ro Actualitate

HotNews.ro - revista presei, stiri, ziare, TV, radio, documente, download, video

Avertizari Cod Galben de vijelii si ploi, pana marti seara
3:09:00 AM
Meteorologii au publicat doua avertizari cod galben de instabilitate atmosferica si ploi insemnate cantitativ valabile pentru jumatatea vestica a tarii si nord est, incepand de luni seara, ora 20.


Serena Williams, dupa eliminarea de la Wimbledon: Toata lumea face meciul vietii impotriva mea
2:57:16 AM
Serena Williams a parasit prematur turneul de Grand Slam de la Wimbledon, sportiva din SUA fiind eliminata in turul trei de Alize Cornet (1-6, 6-3, 6-4). "Toata lumea face meciul vietii impotriva mea", a declarat Serena la putin timp dupa ce a fost invinsa.


BAC 2014 Remus Pricopie, Ministrul Educatiei: Inspectorul scolar general adjunct din Arad, suspectat ca a luat mita la bacalaureat, a fost eliberat din functie
2:51:53 AM
Inspectorul scolar general adjunct din Arad, Mihai Spanu, retinut dupa ce ar fi luat mita la bacalaureat, a fost eliberat din functie, a declarat pentru Mediafax ministrul Educatiei, Remus Pricopie. Ministrul a anuntat ca "inspectorul scolar general adjunct din Arad, Mihai Spanu, a fost eliberat din functie, o decizie in acest sens fiind in competenta Ministerului Educatiei".


RSSFWD - From RSS to Inbox
3600 O'Donnell Street, Suite 200, Baltimore, MD 21224. (410) 230-0061
WhatCounts

Leave a Reply