Your RSS feed from RSSFWD.com. Update your RSS subscription
RSSFWD

Hotnews.ro Actualitate

HotNews.ro - revista presei, stiri, ziare, TV, radio, documente, download, video

AUDIO ?Procurorul sef DNA, Laura Codruta Kovesi despre modificarea Codului Penal: Am inteles ca exista un proiect de lege la care se lucreaza dar noi nu l-am vazut, nu stim daca e finalizat sau daca va fi promovat
10:17:00 AM
Ministerul Justitiei si Procurorul General au promis tot timpul un proiect de ordonanta care sa modifice noul Cod Penal si de Procedura Penala, au asigurat DNA ca propunerile transmise au fost luate in considerare dar pana in acest moment n-am vazut proiectul, nu stim daca va fi finalizat sau daca va fi promovat, a declarat, joi dupa amiaza, procurorul sef DNA, Laura Codruta Kovesi, intr-un interviu pentru HotNews.ro. Kovesi sustine ca prevederile referitoare la interceptari sunt interpretabile si respinge solutiile avansate de unii magistrati, potrivit carora urmarirea penala ar putea incepe in rem (impotriva faptelor) astfel incat interceptarile sa poate fi realizate fara anuntarea celui anchetat.
  • "Nu cred ca un magistrat trebuie sa apeleze la artificii. Trebuie sa lucreze cu o lege clara si previzibila, predictibila in care sa fie reglementat clar ce se poate face si ce nu", afirma Kovesi in interviul pentru HotNews.ro.
  • Intra in text pentru a asculta integral interviul cu procurorul sef DNA


Relu Fenechiu, despre Gruia Stoica: Cand am ajuns ministru, am facut tot ce mi-a stat in putinta pentru eliminarea coruptiei
10:12:42 AM
Liberalul Relu Fenechiu sustine ca din momentul in care a ajuns ministru al Transporturilor a facut tot ce a putut pentru a elimina coruptia si ca rezultatul eforturilor sale a fost faptul ca CFR Marfa a castigat toate licitatiile la care a participat.


RSSFWD - From RSS to Inbox
3600 O'Donnell Street, Suite 200, Baltimore, MD 21224. (410) 230-0061
WhatCounts

Leave a Reply