Your RSS feed from RSSFWD.com. Update your RSS subscription
RSSFWD

Hotnews.ro Actualitate

HotNews.ro - revista presei, stiri, ziare, TV, radio, documente, download, video

Raspunsul lui Klaus Iohannis la scrisoarea deschisa adresata de un grup de intelectuali dupa zvonurile privind numirea lui Dan Mihalache la Cotroceni: Raman credincios promisiunilor si angajamentelor pe care mi le-am luat fata de romani
11:43:00 AM
Klaus Iohannis a raspuns duminica, printr-un mesaj postat pe pagina sa de Facebook, scrisorii deschise adresate de un grup de intelectuali - printre care Gabriel Liiceanu, Andrei Plesu si Vladimir Tismaneanu - prin intermediul Revistei 22. Presedintele ales arata, in mesajul sau, ca "Ii asigur pe semnatarii ei (scrisorii - n.red.) ca raman credincios promisiunilor si angajamentelor pe care mi le-am luat fata de romanii din tara si din strainatate. Acest lucru se va reflecta in toate deciziile mele, inclusiv in privinta echipei de consilieri." Grupul de intelectuali i-a scris saptamana aceasta lui Klaus Iohannis, sugerindu-i ca anumite numiri de consilieri ar intra in contradictie cu asteptarile generate de uriasa incredere si sustinere de care s-a bucurat in alegeri.


RSSFWD - From RSS to Inbox
3600 O'Donnell Street, Suite 200, Baltimore, MD 21224. (410) 230-0061
WhatCounts

Leave a Reply