Your RSS feed from RSSFWD.com. Update your RSS subscription
RSSFWD

Hotnews.ro Actualitate

HotNews.ro - revista presei, stiri, ziare, TV, radio, documente, download, video

Victor Ponta si-a depus candidatura la BEJ Gorj: Nu am contracandidati aici. Singurul efort e sa ii conving pe oameni sa ma tina in echipa
11:45:00 AM
Presedintele PSD, premierul Victor Ponta, a mers marti, in jurul orei 17:35, a Biroul Electoral Judetean (BEJ) Gorj, din cadrul Prefecturii Gorj, pentru a-si depune dosarul de candidat. Intrebat in legatura cu candidatura lui Dan Diaconescu in acelasi colegiu electoral, colegiul 6 Targu Jiu, co-liderul USL a declarat: "eu nu am contracandidati aici [...] singurul efort e sa ii conving pe oameni sa ma tina in echipa", precizand ca "sincer sa fiu nu stiu cine candideaza si repet, nu am nicio problema de contracandidatii".


RSSFWD - From RSS to Inbox
3600 O'Donnell Street, Suite 200, Baltimore, MD 21224. (410) 230-0061
WhatCounts

Leave a Reply