Your RSS feed from RSSFWD.com. Update your RSS subscription
RSSFWD

Hotnews.ro Actualitate

HotNews.ro - revista presei, stiri, ziare, TV, radio, documente, download, video

Cornelia Naum, mama premierului Victor Ponta: Victor s-a nascut cu noroc. Ar fi putut sa nu se nasca din cauza problemelor mele medicale
3:18:00 PM
Mama premierului roman Victor Ponta a fost invitata emisiunii "Sinteza Zilei" de la Antena 3. Cornelia Naum a depanat amintiri din tineretea premierului, despre aspiratiile acestuia si drumul pana la pozitia de astazi. "De cand a devenit Victor premier, au fost cazuri cand oamenii au venit la mine cu diverse sfaturi sau cereri, dar nu le-am transmis mai departe. La Victor nu este loc de interventii, nici chiar de la mama.
  • Eu lucrez in contabilitate si i-am zis lui Victor ca de cand lucrez eu, din '92, niciodata n-am avut un sistem fiscal atat de nauc ca ne-a terminat.


RSSFWD - From RSS to Inbox
3600 O'Donnell Street, Suite 200, Baltimore, MD 21224. (410) 230-0061
WhatCounts

Leave a Reply